Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی برازیل: تنها مسی و رونالدو بهتر از نیمار اند

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر O técnico da seleção brasileira de futebol, Tite, fala em coletiva um dia antes do amistoso contra Rússia, em 22 de março de 2018
O técnico da seleção brasileira de futebol, Tite, fala em coletiva um dia antes do amistoso contra Rússia, em 22 de março de 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آدنور لئوناردو باکی(تیته)، سرمربی تیم ملی برازیل مدعی شد که تنها مسی و رونالدو در زمان حضور نیمار در بارسلونا، بهتر از او بودند.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور، در زمان حضور در باشگاه بارسلونا یکی از بهترین بازیکنان فوتبال محسوب می‌شد و در سال 2015 در کنار مسی و رونالدو جز سه نامزد نهایی توپ طلای معرفی شده بود.

لوکاس وازکز بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
وازکز: از میان مسی و رونالدو، یکی بهترین بازیکن تاریخ است

این بازیکن اما پس از جدایی از بارسلونا افت کرد و دیگر در بین سه بازیکن برتر جهان قرار نگرفت.

تیته سرمربی تیم ملی برازیل امروز در گفت‌وگویی مدعی شد که این بازیکن بهترین دوران فوتبالی‌اش در بارسلونا بوده است و در آن زمان تنها مسی و رونالدو بهتر از او بوده اند.

تیته به فرانس فوتبال گفت:« بهترین زمان نیمار در بارسلونا بود ، وقتی که او در سمت چپ بازی می‌کرد و به وسط آمد. او در آن زمان بازیکن چابک و سریع بود. در آن زمان فقط کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بالاتر از نیمار بودند. من هیچ‌گاهی بازیکنان چون هازارد، گریزمن و پُل پوگبا را در حد نیمار ندیده‌ام.»

این در حالی‌ست نیمار برای رسیدن به چنین سطحی تلاش دارد تا دوباره به بارسا برگردد و با مسی همبازی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала