Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیچ بازیکنی نمی‌تواند جای نیمار را پر کند

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار Russia World Cup Brazil - Mexico
نیمار     Russia World Cup Brazil - Mexico - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم ملی برازیل در تازه‌ترین مصاحبه‌اش به صورت ویژۀ از ستاره تیمش ستایش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیته، سرمربی تیم ملی برازیل در مصاحبه اخیرش با نشریه «فرانس‌فوتبال» به طور ویژه از نیمار تمجید کرده است.

نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بی‌احتیاطی نیمار در برابر ویروس کرونا، عصبانیت شدید مردم را برانگیخت+عکس

تیته در این مصاحبه درباره ستاره پاری‌سن‌جرمن گفت:«نیمار که در زمین باشد، خیال شما راحت است. وقتی او در ترکیب باشد چیزی که انتظارش را ندارید رخ می دهد. او به شما راه‌حل‌های فردی و تیمی می‌دهد که هیچ بازیکنی نمی‌تواند این آن‌ها را به شما بدهد. با وجود توانایی نیمار قدرت تیم دوچندان می‌شود. او بازیکنی کلیدی است و هیچ بازیکن دیگری نمی‌تواند جای او را پر کند.»

این درحالیست که نیمار که بعد از تعطیل شدن رقابت های لیگ فرانسه به دلیل شیوع کرونا راهی برزیل شد اما انتشار عکس های او به همراه تعدادی از دوستانش که مشغول بازی و خوشگذرانی بودند، جنجال ساز شد اما او اعلام کرد که این افراد از پاریس با یک جت اختصاصی همراه او به برزیل رفتند و با هم در قرنطینه بودند.

خانه ای که نیمار در آن قرنطینه است، در آرامش کاملا به تمریناتش بپردازد. او هر روز به همراه مربی اختصاصی اش، ریکاردو روسا، تمرین می کند تا آمادگی اش را حفظ کند و دچار آسیب دیدگی نشود. او منتظر پایان این دوره دشوار است تا به باشگاهش برگردد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала