Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام گورادیولا: برمی‌گردیم، قدرتمندتر، بهتر، مهربان‌تر و اندکی چاق‌تر!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر گواردیولا
گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا از هواداران منچسترسیتی درخواست کرد تا پایان شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند.

به گزارش اسپوتنیک، گواردیولا، سرمربی تیم منچسترسیتی برای هواداران این باشگاه منچستری پیام فرستاد. پپ گواردیولا به هواداران سیتی توصیه می‌کند تا به صحبت پزشکان و پرستاران گوش دهند و با در خانه ماندن به مبارزه با این ویروس بپردازند.

بونوچی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گواردیولا مدافع 32 ساله یوونتوس را می‌خواهد

گواردیولا که در شبکه‌های مجازی فعالیتی ندارد، این پیام را از طریق باشگاه منچسترسیتی به هواداران رساند و گفت:«این روزها دلتنگ فوتبال هستیم. دلتنگ زندگی‌ای هستیم که چند روز قبل داشتیم، اما وقت این است که گوش دهید، به دانشمندان، دکترها و پرستاران. شما خانواده فوتبالی من هستید و می‌خواهم هر کاری ممکن است انجام دهیم تا احساس بهتری داشته باشیم. ما قوی‌تر، بهتر و مهربان‌تر و کمی چاق‌تر بازخواهیم گشت. در خانه بمانید تا در سلامت باشید.»

در دوران شیوع کرونا باشگاه منچسترسیتی پیشنهاد داد از ورزشگاه اتحاد به عنوان یک مرکز آموزشی برای پرستاران و پزشکان استفاده شود. همچنین این باشگاه به همراه منچستریونایتد که رقیب هم محسوب می‌شوند اقدام به پرداخت 100 هزار پوند کمک مالی به بنیادهای تامین غذایی محلی کردند.

منچسترسیتی امسال در لیگ برتر 25 امتیاز کمتر از لیورپول صدرنشین داشت و شانس زیادی برای قهرمانی آن‌ها نمی‌شد متصور بود اما با برد 1 - 2 مقابل رئال مادرید در بازی رفت شانس بالایی برای حضور در جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان داشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала