Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا، یکی از حساس‌ترین مبارزۀ حبیب نورماگومدوف را لغو کرد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر حبیب نورماگمدوف
حبیب نورماگمدوف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا باعث لغو یکی از حساس‌ترین مبارزه‌های UFC شد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالیکه رقابت‌های مبارزات آزاد جهان روی تقویم برگزاری است، گسترش ویروس کرونا در جهان  حساس‌ترین مبارزه این دوره از رقابت‌ها که قرار بود بین تونی فرگوسن و حبیب نورماگمدوف برگزار شود لغو شد. قرار است یک مبارز دیگر برای فرگوسن انتخاب شود تا او در این رقابت مبارزه کند.

قهرمان روس مبارزات آزاد جهان در گفتگوی زنده در صفحۀ انستاگرامش گفت که در حال حاضر در روسیه است و به دلیل بیماری همه گیر COVID-۱۹ قادر به سفر برای این دوره نیست. نورماگومدوف در مورد مبارزه‌ای که در ابتدا برای برنامه‌ریزی در بروکلین برگزار شد، گفت:«ما در حال تمرین بودیم. سازمان UFC به ما گفت که این مبارزه 100 درصد در ایالات متحده امریکا اتفاق نمی‌افتد. و آن‌ها گفتند که 99درصد این اتفاق در امارات و شهر ابوظبی  رخ می‌دهد.»

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش همچنان در این مورد بیان داشت:«پس از صحبت با UFC ، تصمیم گرفتیم یک ماه قبل از مبارزه به امارات پرواز کنیم. تاریخ دقیق را به خاطر نمی‌آورم - 19 یا 20 مارچ بود. اما وقتی در امارات فرود آمدیم، متوجه شدیم که آن‌ها مرزها را می‌بندند و هیچ کس قادر نخواهد بود  پرواز کند. بنابراین ما مجبور شدیم به روسیه پرواز کنیم. در حال حاضر، من در داغستان هستم و هر روز تمرین می‌کنم و آماده هستم، هرچند که نمی‌دانم برای چه چیزی آماده می‌شوم، زیرا بعد از آمدن به روسیه ما نیز متوجه شدیم که مرزها بسته می‌شوند. در همه جا. هم اکنون جهان در قرنطینه است

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала