Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس به دنبال جذب مدافع مراکشی رئال مادرید

© AP Photo / Martin Meissnerاشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید
اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه یوونتوس برای تقویت خط دفاعی شان قصد دارند اشرف حکیمی را به خدمت بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه ایتالیایی «کالچو مرکاتو»، سران باشگاه یوونتوس به خاطر مشکلاتشان در پست دفاع راست اشرف حکیمی را بهترین گزینه برای این پست می دانند و خواهان جذبش هستند. قرارداد حکیمی با دورتموند تابستان پیش رو به اتمام رسد. او به شرطی می خواهد به برنابئو برگردد که در ترکیب ثابت کهکشانی ها باشد.

بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
هشدار به رئال ، لمپارد به اشرف حکیمی علاقه مند است

این در حالی است که راه‌راه پوشان تورین پس از جدایی دنی آلوز از این تیم در سال 2017 مشکلاتی در این پست داشته‌اند. حکیمی 2 سال پیش به صورت قرضی از رئال به دورتموند رفت. این مدافع در طول این دو فصل خودش را احیا کرد و عملکردی درخشان در ترکیب زنبورها داشت. باشگاه چلسی هم وضعیت این بازیکن را زیرنظر دارد و رقیب یووه در این راه است.

این مدافع مراکشی اخیراً گفته بود که رئال مادرید باشگاهی است که من آن را خانه صدا می‌زنم. من واقعاً از حضورم در رئال مادرید لذت می‌بردم و بازی‌های زیادی در آنجا انجام دادم. اگر رئال بخواهد که به سانتیاگوبرنابئو برگردم، این را کار را خواهم کرد، اگر هم که نخواهد فصل دیگری از دوران حرفه‌ا‌ی‌ام را با باشگاه فوق‌العاده دیگری آغاز خواهم کرد.

مدافع 21 ساله در این فصل برای دورتموند 37 بازی انجام داد و 7 گل زده و 10 پاس گل داد. قیمت این بازیکن حدود 60 میلیون یورو است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала