آزمایش مرتب پوتین به خاطر ویروس کرونا

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر آزمایش مرتب پوتین به خاطر ویروس کرونا
آزمایش مرتب پوتین به خاطر ویروس کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی رئیس جمهور روسیه درباره سلامتی رئیس جمهور این کشور گفت، که او مرتباً به خاطر ویروس کرونا آزمایش می شود، همه چیز با او خوب است.
دیدار سرزده ای پوتین از درمانگاه بیماران کرونایی - اسپوتنیک افغانستان
دیدار سرزده ای پوتین از درمانگاه بیماران کرونایی

به گزارش اسپوتنیک، دیمتری پسکوف سخنگوی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره سلامتی رئیس جمهور روسیه گفت:- "او مرتبا آزمایش می شود، همه چیز خوب است".

هفته گذشته، پوتین از درمانگاه کومونارکا بازدید کرد و با یک دکتر صحبت کرد.

درمانگاه کومونارکا که در قلمرو مسکو جدید واقع شده است، در حال حاضر بیماران مبتلا به کروناویروس و مظنون به این عفونت را در خود جای داده است. در 24 مارچ، پوتین به طور غیر منتظره ای وارد درمانگاه کومونارکا شد، جایی که وی از اورژانس بازدید کرد، با رئیس پزشک درمانگاه و کارمندان گفتگو کرد. پیش از آن رئیس جمهور روسیه جلسه‌ای را در نوا-اوگاریوو درباره مبارزه با ویروس کرونا  برگزار کرده بود.

یادآوری می کنیم، که سازمان بهداشت جهانی به تاریخ 11 مارچ گسترش بیماری ویروس کرونا (کووید-19) را بیماری همه گیر نامید. بر اساس آخرین اطلاعات سازمان بهداشت جهانی بیش از 690 هزار نفر تا اکنون به این ویروس گرفتار شده و بیش از 33 هزار نفر در اثر مبتلا شدن به این ویروس جان باخته اند. در روسیه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در 73 منطقه این کشور به 2337 نفر می رسد که از این جمله 17 نفر آن تا اکنون جان باخته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала