Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان بازگشت سانچس به یونایتد مشخص شد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر الکسیس سانچس
الکسیس سانچس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلکسیس سانچس بعد از پایان قرارداد قرضی خود در اینتر به تیم سابق خود یعنی یونایتد باز خواهد گشت.

به گزراش اسپوتنیک، نشریه «دیلی میل» انگلیس خبر داده است که باشگاه اینترمیلان تمایلی برای تمدید قرارداد قرضی الکسیس سانچس ندارد و در پایان فصل این ستاره شیلیایی را به منچستریونایتد برخواهد گرداند. سانچس پس از روزهای تلخی که با منچستر یونایتد تجربه کرد از این تیم جدا شد و راهی اینتر ایتالیا شد.  قرارداد سانچس با اینتر به صورت قرضی و تا  پایان فصل جاری است و دستمزد او 5 میلیون یورو برای یک فصل است.

الکسیس سانچز- اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
الکسیس سانچز به «کرونا» مبتلا شد + عکس

سانچس 31ساله در طول فصل با مصدومیت‌هایی مواجه بوده و تنها در دو بازی سری آ موفق شده به عنوان بازیکن فیکس با پیراهن اینتر بازی کند. بر اساس این گزارش سانچس در پایان فصل جاری به یونایتد بازخواهد گشت و باشگاه انگلیسی از حالا به این فکر افتاده  که برای آینده بلندمدت این ستاره شیلیایی چه تصمیمی باید اتخاذ کند.

این بازیکن سابق آرسنال هنوز دو سال از قرارداد هفته ای 500هزار پوندی‌اش باقی مانده است. سانچس در رختکن اینتر محبوب است اما امیدهای او برای ایجاد تأثیر بزرگ در اینتر به سبب آسیب جدی مچ پایش در ماه اکتبر از بین رفت. در همین حال، جوزپه ماروتا ، مدیر اجرایی اینتر ، نمی خواهد 17.5 میلیون پوند برای خرید دائمی این بازیکن شیلیایی بپردازد و باید دید اوله گنار سولسشایر و اد وودوارد مدیراجرایی در تیم منچستریونایتد چه تصمیمی برای او خواهند گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала