17 عضو یک خانواده در انگلیس به کرونا مبتلا شدند

© AFP 2023 / Daniel Leal-Olivasابتلای 17 عضو یک خانواده انگلیسی به کرونا پس از حضور در یک مراسم تشییع
ابتلای 17 عضو یک خانواده انگلیسی به کرونا پس از حضور در یک مراسم تشییع - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در انگلستان 17 عضو یک خانواده پس از مرگ یک تن از بستگان شان از کرونا به بیماری COVID-19 مبتلا شدند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه Daily Mirror در انگلستان، 17 عضو یک خانواده پس از حضور در مراسم تشییع جنازه یک تن از اقارب شان که در پی ابتلا به بیماری COVID-19 فوت نموده بود، به  ویروس کرونا مبتلا شدند.

 شیلا بروکس، خانم 86 ساله انگلیس در تاریخ نهم فبروری سال جاری از اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. در تاریخ 13 مارچ مراسم تشییع جنازه وی با حضور اعضای زیادی  ازخانواده برگزار شد.

اولتیماتوم فرانسه به انگلیس در رابطه به کرونا ویروس   - اسپوتنیک افغانستان
اولتیماتوم فرانسه به انگلیس در رابطه به کرونا ویروس

 چند روز بعد  سوزان نلسون خواهرزاده 65 ساله متوفی نیز که در این مراسم حضور داشت در بیمارستان درگذشت. یکی از دلایل اصلی مرگ وی ابتلا به ویروس کرونا گزارش شد. پسرنلسون گفته است که هنگام مرد وی همسرش در کنار وی قرار داشت.

پس از تشییع جنازه بروکس، علائم COVID-19 در 16 عضو دیگر خانواده وی دیده شد. دختر 34 ساله نلسون،  آماندا نیز در میان مبتلایان بود. وی گفت: "اکنون یکی از بستگان ما در بیمارستان است و احتمالاً از بیماری بهبود نمی یابد."

 آماندا تأکید کرد که پس از تشییع جنازه بروکس، 17 عضو خانواده از علائم مشخصه کروناویروس شکایت کردند. وی تأکید کرد: "این بیماری هم اقوام پیر و هم جوان را تحت تأثیر قرار داده است."

 تمام اعضای خانواده که علائم کرونا را دارند، در خانه در انزوا هستند. آماندا خاطرنشان كرد كه او و پدرش رابرت رو به بهبودی هستند.  

 شیوع ویروس کرونا در جهان از ماه دسامبر سال 2019 در شهر «ووهان» چین آغاز شد و اکنون به 200 کشور و منطقه سرایت پیدا کرده است.

سازمان بهداشت عمومی انگلستان اعلام کرد: «شمار قربانیان کرونا با مرگ 180 نفر دیگر طی 24 ساعت گذشته از 1228 به 1408 تن رسید. تاکنون 22 هزار و 141 نفر به این ویروس مبتلا و 134 هزار و 946 هم غربالگری شده‌اند».

یک مقام بهداشتی دولت بریتانیا هم گفته بازگشت به وضعیت قبل از اپیدمی کرونا ممکن است 6 ماه طول بکشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала