Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بيشنهاد خيره كننده اينتر برای لائوتارو؛ اگر بارسا بگذارد !

© REUTERS / DANIELE MASCOLOبرشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال
برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه اینتر میلان گام بلندی برای نگه‌داشتن ستاره‌ی آرجنتینی برداشته اما بارسلونا قصد رقابت با پیشنهادی وسوسه‌انگیز دارد.

براساس گزارشی از شبکه ایتالیایی اسپورت مِدیاست، اینتر در حال تهیه یک پیشنهاد جدید و بهبود یافته قرارداد برای نگه‌داشتن لائوتارو مارتینز است.

لائوتارو تا پایان فصل 2023 با این باشگاه قرارداد دارد اما اینتر قصد دارد که قرارداد جدیدی را به او ارائه دهد بخاطری که وی در تیم فعلی اینتر میلان اهمیت بالایی دارد و جز بهترین بازیکنان این تیم به حساب می‌آید.

باشگاه نراتزوری می‌خواهد که بسته دستمزد سالانه فعلی ستاره 22 ساله را که 1.5 میلیون یورو سه برابر کرده و بند آزاد سازی 111 میلیون یورویی را که در قرارداد فعلی وی است حذف کند تا بتواند قدرت بیشتری را در هنگام ورود باشگاه ها برای جذب وی داشته باشد.

در ادامه این گزارش توضیح داده شده است برای این که لائوتارو این تابستان از این تیم خارج شود اینتر حداقل 90 میلیون یورو می‌خواهد و احتمالا باشگاه میلانی از ورود یک بازیکن نیز با رفتن وی استقبال خواهد کرد.

در همین حال براساس گزارش های موجود در ایتالیا، هیئت مدیره بارسلونا بازیکن آرجنتینی را به عنوان هدف اصلی نقل‌وانتقالاتی خود تبدیل کرده اند و سالانه 7 میلیون یورو برای خرید او پیشنهاد می کنند.

براساس گزارش های موجود در ایتالیا، بارسلونا آماده است تا تابستان امسال لائوتارو مارتینز مهاجم اینتر میلان را جذب کند همچنین سوالاتی در مورد آینده گریزمن خرید 125 میلیونی فصل جاری بارسا در این تیم وجود دارد.

توتو اسپورت اظهار داشت که بارسا مایل است به لائوتارو ملی‌پوش آرجنتینی را با دستمزد سالانه 7 میلیون یورو - 3 میلیون یورو بیشتر از پیشنهاد تمدید قرارداد او با اینتر میلان ارائه دهد و وی را آبی‌واناری‌ پوش کند این قرارداد شامل یک برنامه 5 ساله ثابت با گزینه دو فصل دیگر تا سال 2027 خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала