Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ده فوتبالیستی که در زمین با پا صحبت می‌کنند

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو، مارادونا و بیل... با 10 فوتبالیستی آشنا شوید که با پاهای شان در زمین حرف می‌زنند.

به گزارش اسپوتنیک، شاید خسته‌کننده‌ترین قسمت کار در ورزشگاه برای بسیاری افراد "روز پا" باشد.

بیدار شدن در روز بعد و به سختی قادر به قدم گذاشتن در کنار هم می‌تواند مانعی باشد بنابراین تعدادی از فوتبالیست‌ها و افراد، روزمره غالباً با این بهانه‌های جدید روبرو می‌شوند تا از انجام کلی کار خودداری کنند.

با این حال، عده‌ای نیز وجود دارند که اطمینان حاصل می‌کنند وقتی روز پا به پا می شود، آنها آماده هستند تا با مشکل روبرو شوند. آخر اینکه، پای آنها است که صحبت کردن را در زمین انجام می‌دهند.

با توجه به این موضوع، ما با ده فوتبالیست گذشته و حال شما را آشنا می‌کنیم که از انجام این اسکوات‌ها به طور هفتگی لذت برده‌اند.

1. کلارنس سیدورف

محبت کردن به کلارنس سیدورف غیرممکن است. او نه تنها یکی از جالب‌ترین نام‌های تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده بلکه او در دوران اوج خود نیز یک بازیکن افسانه‌ای بود. این نشان می‌دهد که وی چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دارد و از همه مهمتر، او ران‌های مسخره بزرگی را داشت که فقط به آنها نگاه کنید.

2. روبرتو کارلوس

روبرتو کارلوس بزرگترین بازیکن اطراف نبود اما حتی او ادعای داشتن ران‌های بزرگتر از سیدورف را نیز دارد.

این دو در حقیقت اواخر دهه 1990 یک اتاق رختکن را به طور خلاصه در رئال‌مادرید به اشتراک گذاشتند که مطمئناً در آنجا عشق متقابل آنها به انجام فرهای پا آغاز شده است.

با توجه به اینکه ران‌های او چقدر بزرگ بود، به سختی جای تعجب دارد که کارلوس می‌توانست توپ را سخت‌تر از هر کس دیگری روی کره زمین شوت کند.

3. کریستیانو رونالدو

با کارلوس و سیدورف که اکنون بازنشسته شده‌اند، کریستیانو رونالدو مردی است که پرچم فوتبال فوتبالیست‌های دوست داشتنی را در اختیار دارد.

به ندرت یک روز می‌گذرد که فوق ستاره پرتگالی در حال بارگذاری تصویری از خودش در اینستاگرام نیست که در ورزشگاه خود به سر می‌برد.

با این حال، عادلانه بودن، تغییر و تحول بدن وی از نوجوان پر آرزوی منچستریونایتد به ساخت فعلی ابرقهرمان فعلی بسیار چشمگیر است.

View this post on Instagram

Matchday 2️⃣! Lets do this! 💪🏼 #XS23 #YNWA #LFC

A post shared by XS (@shaqirixherdan) on

4. جردان شقیری

تاکنون به طور عمده ما روی بازیکنانی که دارای ران‌های محکم هستند تمرکز کرده‌ایم، اما وقتی صحبت از پادشاه گوساله‌ها می‌شود، فقط یک بازیکن وجود دارد.

برای بعضی‌ها وی توسط مانکن‌های چون مکعب قدرت، جادوی کوتوله و آلپ مسی می‌رود. شاید شما او را بهتر مثل جران شقیری بدانید.

با وجود ایستادن در ساعت 5، 7 مُهاجم لیورپول مانند یک خانه آجُری ضرب المثلی ساخته شده و صراحتاً اگر بخواهیم اندازه پاهای او را ببینیم کافی است تا ما را به همان اندازه ترسیده و تحت تأثیر قرار دهد.

5- ویلفرد بونی

ویلفرد بونی یکی از مرگ‌بارترین مهاجمان لیگ برتر بود در حالی که در سوانسی بود اما یک حرکت غیرمجاز در من‌سیتی باعث شد وی بار دیگر به استوک سیتی و سوانسی‌سیتی بپیوندد، قبل از این که با باشگاه قطر العربی و الاتحاد در عربستان سعودی قرارداد کند.

با این حال و با گذشت سال‌ها به نظر می‌رسد که ویلفرد بزرگ با جداسازی آن دسته از پاها مانند فردا هیچ کاری جدی در ورزشگاه انجام نداده است.

View this post on Instagram

Metteteci il cuore, ragazzi. Al di là del risultato 💙 #SempreForzaNapoli

A post shared by Diego Maradona (@maradona) on

6. دیگو مارادونا

برای عادلانه بودن، این ورود احتمالاً یک یا دو روز از پا نگذشته است.

دیگو مارادونا هرگز برای رشته نبود.

هرچند مارادونا چیزی بیش از مهارت‌های ظالمانه بود، شاید که با استعدادترین بازیکن تاریخ بازی بود، در بعضی مواقع غیرممکن بود که توپ را از او بدست آورید چرا که او به محوطه جریمه مدافعان بامبو اسلحه برخورد می‌کرد. اما او همچنین بسیار سخت بود و قدرت در پاهایش به او اجازه می‌داد تا بی‌رحمانه‌ترین چالش‌ها را سوار شود. جهش او برای دست خدا نیز بسیار مفید بود.

View this post on Instagram

Back to winning ways 👌🏼

A post shared by Gareth Bale (@garethbale11) on

7. گرت بیل

ظاهراً کریستیانو رونالدو و گرت بیل همیشه در مادرید چشم به چشم نمی‌دیدند و شاید این مسئله به دلیل رقابت در ورزشگاه جوش بخورد.

بیل در جوانی دچار مصدومیت بی شماری شد و در فصل‌های اخیر در تاتنهام هاتسپور عضلات زیادی داشت اما او بدن سازی خود را در سطح کاملاً جدیدی در اسپانیا برده است.

8. هالک

با داشتن یک نام مستعار مانند هالک، باید این لیست را تهیه کنید.

مُهاجم برزیلی در واقع یک موقعیت حرفه‌ای را ایجاد کرده است و می‌تواند توپ را به خوبی عبوردهد و وقتی به اندازه چهار سر او نگاه می‌کنید جای تعجب ندارد.

اگرچه شهرت وی پس از یک جام جهانی ضعیف در سال 2014 کاهش پیدا کرد، هالک هنوز هم خط دفاعی لیگ برتر روسیه را با زنیت پاره کرده و اکنون در 125 بازی 70 گل برای SIPG شانگهای دارد.

View this post on Instagram

Always smiling 💯😄 #goodvibes #poldi #practice

A post shared by Lukas Podolski (@poldi_official) on

9. لوکاس پودولسکی

این ملی پوش سابق آلمان به داشتن موشک پای چپ مشهور بود و می‌توان به راحتی دلیل آن را دید.

با قضاوت بر روی ران‌های او، به نظر می‌رسد که مُهاجم پیشین بایرن‌مونیخ و آرسنال زمان زیادی را در ورزشگاه می‌گذراند.

10. جک گرالیش

به نظر می‌رسد پوشیدن جوراب‌های شما تا حد ممکن یک روند در حال توسعه در بین فوتبالیست‌ها است اما وقتی وقت خود را برای مجسمه سازی پاهای خود مانند جک گرالیش (Robert Grek) گرفته‌اید، می‌توانید آنها را سرزنش کنید؟

سازنده استون ویلا به همه ما نشان می‌دهد که چرا او در این فصل بسیار مورد توجه قرار گرفته است، فُرصت‌ها را ایجاد می‌کند، مدافعان را به بیرون تبدیل می‌کند و به گرت ساوت گیت سؤالات واقعی در مورد آینده این بازیکن ملی‌پوش خود می‌دهد.

قدرت موجود در پاهای او بدون شک در درخشش او نقش دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала