Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رودریگو چگونه کهکشانی‌ شد؟

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رودریگو ادعا می‌کند که پله اسطوره برزیل وی را مجاب کرد تا به رئال‌مادرید برود.

به گزارش اسپوتنیک، رودریگو بازیکن جوان رئال‌مادرید ادعا می‌کند که پله پس از بازدید از افسانه‌ی برزیل در خانه خود به او رضایت کامل داد تا به رئال بپیوندد.

این ستاره مادریدی در تابستان با قراردادی به ارزش 40 میلیون پوند (45 میلیون یورو) از سانتوس به مقصد برنابئو منتقل شد و در آنجا نیز از رده‌های بعدی بدست آورد.

A post shared by Rodrygo Goes - RG 🇧🇷 (@rodrygogoes) on

به همین ترتیب پله همچنین در سانتوس به ستاره‌ای تبدیل شد که در کل دوران اصلی فعالیت خود را گذراند و در 638 بازی در سال‌های 1956 تا 1974 موفق به ثبت 619 گل گردید.

رودریگو تصدیق می‌کند که هموطن 79 ساله‌‌اش یکی از بزرگترین تأثیرات در زندگی حرفه‌ای او به همراه نمادی دیگر از سانتوس نیمار است، اما اینکه او نیز از کریستیانو رونالدو و رابینو قدردانی کرده است.

وی به DAZN گفت: "کریستیانو و نیمار برای من منبع الهام هستند. من طرفدار بزرگی آنها هستم. پله، نیمار و رابینو برای من و همچنین برای تیم محبوب من، سانتوس بسیار معنی دارند. نیمار بازیکنی است که من بیشتر از آن دنبال کردم اما شانس دیدار با هر سه آنها را داشتم."

رودریگو در ادامه گفت: "قبل از اینکه من قرارداد با رئال‌مادرید را تمام کنم، به خانه پله رفتم و او نعمت خود را به من داد."

رودریگو فصل خوبی را برای تیم زین‌الدین زیدان آغاز کرد در حالی که این ستاره 19 ساله در یک پیروزی 6-0 لیگ قهرمانان اروپا مقابل گالاتاسارای، هت‌تریک کرد.

با این حال دقایق تیم اول او از زمان پایان سال کم شده و او بیشتر در نیمکت کاستیا نشسته است.

با وجود این، مهاجم پیشکسوت زیدان را از راهی که روزهای ابتدایی خود در مادرید انجام داده ستایش می‌کند.

وی افزود: "من رابطه خیلی خوبی با زیدان دارم. او می‌دانست زمان مناسب من است تا برای آمادگی خود بر روی زمین قدم بگذارم. او به من کمک می‌کند، مشاوره خوبی به من می‌دهد و به من می‌گوید کجا و چگونه باید بازی خود را بهتر کنم. او همچنین به من می‌گوید وقتی من کاری درست انجام می‌دهم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала