Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقتدار مالی رئال در برابر کرونا

© REUTERS / Juan MedinaБолельщики на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Болельщики на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال‌مادرید با اقتدار مالی خود به کاهش دستمزد بازیکنانش دست نزده و هیچ مورد اضافه کردن نیز وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، با گذشت روزها، گزارش‌هایی درباره تأثیر مالی که بحران کرونا ویروس روی باشگاه‌های فوتبال خواهد گذاشت، به طور فزاینده‌ای نگران کننده شده است.

توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان
ده بهترین بازیکن برتر زیر سن 23 سال اروپا

با این حال برای لحظه‌ای، رئال‌مادرید دیگر نیازی به اقدامات جدی نخواهد داشت. هیئت مدیره برنابئو یقین دارد که وضعیت مالی قدرتمند مادرید به آنها اجازه می‌دهد تا در برابر موج اول بیماری کروناویروس مقاومت کند که در سایر باشگاه‌های لالیگا تأثیرات مخربی داشته است که مجبور شده‌اند دستمزدهای بازیکنان شان را کاهش دهند یا آنها را در برنامه اضافه کار موقت اسپانیا معروف به ERTE قرار دهند.

در آخرین دیدار لالیگا با باشگاه‌ها، نمایندگان درباره احتمال رشد بدترین سناریو که در آن فصل به پایان نرسید، بحث کردند. در چنین سناریویی، توافق شد كه باشگاه‌ها مجبور شوند درمورد ضرر آینده 500 میلیون یورویی كه هنوز از قراردادهای پخش تلویزیونی جمع آوری نشده‌اند، تصمیم بگیرند كه چگونه از ورشكستگی صنعت جلوگیری كنند.

به نظر می‌رسد، رئال‌مادرید در نظر ندارد که از بازیکنان بخواهد کاهش حقوق و دستمزد را بپذیرند و نیز آنها را شامل فهرست حقوق اضافی موقت تحت نظر ERTE را ندارند. با این حال این باشگاه با هر تصمیم اجماع پذیرفته شده توسط لالیگا در مذاکرات خود با انجمن فوتبالیست‌های اسپانیا، هماهنگ خواهد شد. همچنین این امر منتفی نیست كه از دولت اسپانیا خواسته شود تا با استفاده از این مصوبه داوری كند كه چگونه می‌تواند به پیشبرد تضمین بقای صنعت اطمینان دهد صنعتی كه خانواده‌های زیادی به این كشور وابسته هستند.

بنابراین، در مادرید در انتظار وقایع هستند تا بازی را انجام دهند. بسیاری از باشگاه در حال حاضر احساس می‌کنند که ما می‌توانیم در حال حاضر در بدترین سناریو قرار بگیریم جایی که فصل در حال حاضر از دست رفته و تخمین زده می‌شود که طی یک هفته، دولت اسپانیا قدم به قدم برای اقدام به این موضوع تلاش کند. با این حال، در کوتاه مدت هیئت مدیره برنابئو به لطف بافرهای مالی قوی باشگاه، آرام هستند.

اتحادیه باشگاه‌های اروپایی نرخ بهره وری (کل مبلغ حقوق و دستمزد یک باشگاه در رابطه با درآمد عملیاتی خود) را 70 درصد توصیه می‌کند.

براساس آخرین حساب‌های مصوب مادرید (حساب های 2018-19) این نسبت 52 درصد بسیار باورنکردنی است. کل صورت‌حساب دستمزد 394 میلیون یورو است در حالی که درآمد عملیاتی 757 میلیون یورو است. از کل قبض حقوق 394 میلیون یورو، 283 میلیون یورو به کادر مربیگری و بازیکنان تیم اول پرداخت می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала