Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا بر سر دو راهی انتخاب؛ لاوتارو یا نیمار؟

© REUTERS / SERGIO PEREZУдар Лаутаро Мартинеса по воротам
Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در دو راهی انتخاب لاوتارو یا نیمار است ولی لاوتارو از نظر مالی، خرید معقول‌تری به نظر می‌رسد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپورت اسپانیا گزارش کرده که بارسلونا پس از پایان بازار زمستانی تصمیم گرفت که پروژه بعدی آنها به خرید ستاره مهاجم نیاز دارد.

اسامی روی میز لاتارو مارتینز و نیمار بود. حداقل هر دو مذاکره هم‌زمان انجام می‌شود، حتی اگر مذاکرات به صورت موازی باشد و نتیجه مشترکی در پی داشته باشد، بارسا پیشنهاد می‌کند بازیکنان مختلفی را برای کاهش قیمت در نظر بگیرد. این یک تابستان پیچیده خواهد بود زیرا به دلیل وجود کرونا ویروس و پیامدهای آن، اما هدف بارسا مشخص است.

Стадион перед началом футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне - اسپوتنیک افغانستان
نیمار هدف فعلی و لاوتارو هدف آینده بارسا

بارسلونا عملیات لاوتارو را در اولویت قرار داده بود زیرا این قیمت مناسب‌تر است. تماس با اینتر آغاز شده بود و این بازیکن ابراز تمایل کرد که با مسی در نیوکمپ بازی کند. بحران کرونا همه این روند را کند کرد. بارسا می‌خواهد 111 میلیون یورو از بند آزادی خود را که اینتر با اضافه کردن سه بازیکن تقاضا می‌کند، پایین بیاورد. اینتر گوش کرده آنها می‌دانند که این یک پنجره دشوار خواهد بود و بنابراین ممکن است این یک راه حل خوب باشد.

این باشگاه به لاوتارو گفته است که او به عنوان یک مبتدی حضور پیدا می‌کند و حتی ممکن است در مواقعی نیز با لوئیز سوارز بازی کند. این توافق در حال انجام است اگرچه همه فرض می‌کنند که نهایی شدن در ماه جون هنگامی که بحران گذشته است، انجام می‌شود. سایر باشگاه‌ها علاقه مند هستند اما باید خواسته لاوتارو اثبات شود.

قضیه نیمار صبر بیشتری می‌خواهد. بازیکن می‌خواهد برگردد اما عملیات پیچیده است. PSG نیمار را 160 میلیون یورو قیمت گذاری می‌کند زیرا بارسلونا با ارائه گریزمان، دمبله، کوتینیو، سمیدو یا امتیتی ​​به عنوان گزینه‌های مختلف تجارت بازیکن، آن را کم می‌کند.

آنها در بارسا اطمینان دارند که پیشنهاد چند میلیونی برای نیمار اکنون غیرممکن است. PSG باید در را برای تجارت باز کند. این تنها بعد از اتمام فصل امکان پذیر است که با کمک نیمار سعی می‌کند مثل تابستان گذشته راهی خارج از کشور شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала