Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: تعویق تمام مسابقات ملی در ماه جون تا اطلاع بعدی

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020
رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه فوتبال اروپا یوفا تمام مسابقات ملی در ماه جون را تا اطلاع بعدی به تعویق انداخت.

به گزارش اسپوتنیک، یوفا اعلام کرده است که کلیه مسابقات تیم‌های ملی مردان و زنان که قرار بود در جون سال 2020 برگزار شود، تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد.

UEFA Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ یورو با وجود تعویق، هم‌چنان یورو 2020 است

یوفا تصمیم گرفته است تمام مسابقات ملی مردان و زنان به دلیل شیوع گسترده بیماری ویروسی کرونا در جون سال 2020 تا اطلاع بعدی به تعویق افتد. این شامل بازی های پلی آف برای یورو 2020 و مسابقات مقدماتی برای یورو 2021 زنان یوفا می باشد.

مهلت های مربوط به تمام مسابقات باشگاهی 2020/21 یوفا به ویژه در رابطه با روند پذیرش و ثبت نام بازیکنان تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد. یوفا مهلت های جدیدی را در موعد مقرر تعیین می کند.

View this post on Instagram

A post shared by UEFA (@uefa_official) on

همچنین شبکه زد دی اف مدعی شد لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در ماه های جولای و آگوست برگزار شده و بازی های ملی تابستان نیز به خزان موکول خواهد شد. اینگونه زمان برای به پایان رساندن مسابقات باشگاهی در تابستان وجود داشته و هیچ کشوری مجبور به لغو کامل لیگ نخواهد شد.

 هیئت مدیره فوتبال اروپا قرار است امروز کنفرانس ویدئویی دیگری در مورد زمان قطعی به پایان رسیدن فصول، همچنین موضوعات مربوط به قراردادهای بازیکنان و پنجره نقل و انتقالات برگزار کند. البته این تصمیم هنوز قطعی نبوده، اما به نظر می رسد این راه حل شانس بیشتری برای تصویب شدن دارد. در روزهای اخیر شایعاتی در مورد احتمال برگزاری متمرکز مسابقات یا برگزاری آنها پشت درهای بسته منتشر شده بود، اما یوفا قصد دارد با به تعویق انداختن بازی ها، شرایط را برای برگزاری کامل آنها در تابستان مهیا کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала