Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

كرونا ويروس؛ حال دروازبان سابق بارسلونا خوب نيست

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روشتو رچبر دروازه‌بان اسبق ترکیه‌ای تیم فوتبال بارسلونا پس از ابتلا به بیماری ویروسی کرونا در شرایط خوبی به‌سر نمی‌برد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از وب سایت گل، همسر روشتو رچبر، دروازه‌بان اسبق تیم ملی ترکیه و باشگاه‌های بارسلونا و فنرباحچه تایید کرد که او به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده است. رچبر به سبب نمایش‌های خوبش در جام جهانی 2002 و کسب رده سوم با ترکیه، نامزد بهترین دروازه‌بان سال 2003 فیفا شد و در سال 2008 نیز با ترکیه به نیمه نهایی یورو رسید. 

حالا آیلیس همسر دروازه بان سابق تیم ملی ترکیه در مورد شرایط جسمانی او که اکنون در بیمارستان بستری است، صحبت کرده و می گوید نشانه های بیماری به طور شدید روی بدن او اثر گذشته اند.

همسر رچبر در مورد شرایط او می گوید:" رنگ پوست و لب های او خاکستری شده است و ضربان قلب او نامنظم است و قادر به حرف زدن نیست."

 او ادامه داده است:" 72 ساعت گذشته برای ما خیلی دشوار سپری شده است ولی امیدوارم رفته رفته شرایط بهتر شود. همینطور می خواهم از کادر پزشکی و تمام کسانی که در این لحظات سخت کنار ما ایستاده اند، تشکر کنم."
رشتو رچبر 46 ساله 120 مرتبه با پیراهن تیم ملی ترکیه بازی کرده و در جام جهانی 2002 کره جنوبی و جاپان همراه با تیم ملی کشورش تا مرحله نیمه نهایی رقابت ها صعود کرد.

 این دروازه بان همچنین 371 بار با پیراهن فنرباغچه راهی مسابقات مختلف شده است و مدتی هم در دروازه بارسلونا حضور داشته است. رچبر پیش از اینکه بازنشسته شود، 124 مرتبه هم با لباس بشیکتاش بازی کرد.

View this post on Instagram

A post shared by rüştü reçber (@rustu.recber1) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала