Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ ژیرو به بنزما: قهرمانی جهان برای موتر کارتینگ بد نیست

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر اولیویه ژیرو
اولیویه ژیرو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اولیویه ژیرو مهاجم نوک اصلی تیم ملی فوتبال فرانسه سکوت خود را شکست و به صحبت‌های اخیر بنزما واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از اظهارات جنجالی کریم بنزما در مورد اولیویه ژیرو و تشبیه وی به موتر کارتینگ، مهاجم چلسی سرانجام سکوت خود را شکست و پاسخ بنزما را داد.

Karim Benzema, futbolista del Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
بنزما: مقایسه با ژیرو؟ فرمول یک را با کارتینگ اشتباه نگیرید، من فرمول یک هستم!

پس از کنار گذاشته‌شدن کریم بنزما، ستاره لهستانی خط حمله رئال مادرید از تیم ملی کشورش، اولیویه ژیرو در تیم ملی جانشین او شده و در جام جهانی 2018 حضور داشت تا با پیراهن خروس‌‌ها جام جهانی را بالای سر ببرد. بنزما اما می‌گوید شکی وجود ندارد که بین او و ژیرو کدامیک فوتبالیست بهتری است.

مهاجم فرانسوی به این هم اکتفا نکرده و در یک ویدیوی زنده اینستاگرامی به ژیرو طعنه سنگینی می‌زند. بنزما در مورد رقابتش با ژیرو گفت:«موتر فرمول یک را که نباید با موتر کارتینگ مقایسه کرد. بله، من می‌دانم که ماشین فرمول یک هستم. از اینها گذشته همه از نوع بازی او خوش‌شان می‌آید؟ نمی‌دانم.»

به نقل از نشریه سان انگلستان، ژیرو در مصاحبه ای با بی‌فوت گفت:

" مردم می گویند که نمی‌توانید موتر فرمول یک را با موتر کارتینگ مقایسه کنید، چیزی که می‌توانم در مورد آن بگویم این است که من یک قهرمان جهان هستم و این آنقدر ها هم برای یک موتر کارتینگ بد نیست. "

بنزما پس از مصاحبه اش هم دوباره روی حرفش تاکید کرد و این‌بار به تشبیه رونالدو نازاریو به اتومبیل فرمول یک پرداخت و خودش را موتر کارتینگ نامید. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала