Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو سال بیشتر از آن چیزی که قصد داشتم فوتبال بازی خواهم کرد

© REUTERS / Phil Noble Кевин Де Брейне во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Кевин Де Брейне во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیوین دی بروین ستاره خط میانی منچستر سیتی میگوید به دلیل تعطیلی لیگ، دو سال بیشتر بازی خواهد کرد.

 به گزارش اسپوتنیک، لیگ برتر انگلیس تا 30 آوریل به تعویق افتاده است و ستارگان فوتبال حداقل تا دو ماه آینده نمی توانند فوتبال بازی کنند و به همین دلیل، کوین دی بروین می خواهد 2 سال دیگر را به کارنامه فوتبالی خود اضافه کند.

به گزارش گل، کوین دی بروین اذعان کرد که به دلیل تعویق فوتبال، دو سال بیشتر به فوتبال بازی کردن خود ادامه خواهد داد. او در این رابطه گفت:

"به همسرم گفتم که می خواهم کمی بیشتر بازی کنم. بعد از این تعطیلی، من به همسرم گفتم که قصد دارم دو سال بیشتر را به دوران بازی خود اضافه کنم. وقت آن است که دوباره فوتبال بازی کنیم. دلم برای فوتبال تنگ شده است و دوری از فوتبال خیلی سخت است. با این حال، ما (بازیکنان) مهم نیستیم و اکنون  فوتبال دیگر اهمیتی ندارد. مردم عاشق فوتبال هستند اما شما باید ایمن بمانید."

در روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا در انگلستان، خانواده کوین دی بروین دچار یک بیماری شده بودند اما اکنون به گفته خود دی بروین، حال آن‌ها بهتر است. دی بروین درباره سلامت اعضای خانواده‌اش می گوید:

"دو هفته است که در خانه هستم. در ابتدا خانواده و فرزندانم کمی بیمار بودند و این بیماری کمی نگران کننده شده بود اما در حال حاضر حال آن‌ها خوب است. پس از این بیماری، 8 یا 9 روز طول کشید تا آن‌ها خوب شوند، به طور دقیق نمی دانم که چه قدر طول کشید اما خوشبختانه آن‌ها اکنون بهتر هستند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала