شرکت‌های نفتی امریکا در حال ورشکستگی هستند

© AP Photo / Matthew Brownشرکت‌های نفتی امریکا در حال ورشکستگی هستند
شرکت‌های نفتی امریکا در حال ورشکستگی هستند  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویتینگ پترولیوم نخستین شرکت نفتی امریکایی است که پس از فروپاشی قیمت نفت ورشکسته شد.

به گزارش اسپوتنیک نقل استریت ژورنال، اولین شرکت نفتی ایالات متحده امریکا پس از کاهش قیمت نفت در بازارهای جهان ورشکسته شد، ویتینگ پترولیوم است. شرکت تولید کننده نفت شیل در امریکا در ایالت داکوتای شمالی می‌باشد.

Нефть упала до 20 долларов - اسپوتنیک افغانستان
بهای نفت زیر 20 دالر سقوط کرد

این شرکت امریکایی برای محافظت از طلبکاران دادخواست کرد و از آنها خواست که بدهی 2.2 میلیارد دالری را به 97 درصد از سهام آن تبدیل کنند. در واقع به این کار به معنایست که این شرکت نتوانسته مسوولیت های خود را انجام بدهد.

پس از بحران در بازار نفت بسیاری از تولید کنندگان امریکایی مشکلاتی را تجربه کردند و آنها مجبورند خدمات وام گرفته و با هزینه متفاوت نفت را ارائه دهد.

با این حال، براساس این نشریه، ویتینگ پترولیوم پیش از شرایط فعلی شروع درچار مشکلات شده بود. از ماه دسمبر سال گذشته، ارزش سهام این شرکت نفتی 11 برابر کاهش یافته است. بنابراین این شرکت نفتی اولین شرکت است که در مقابل فشار طلبکاران مقاومت نمی‌کند.

پس از فروپاشی توافق اوپک پلاس، هنگامی که روسیه و عربستان سعودی در مورد پارامترهای جدید برای کاهش تولید نفت به توافق نرسیدند، قیمت نفت به نصف سقوط کرد. وست تگزاس اینترمیدیت درست قبل از شروع جنگ قیمت نفت در 6 مارچ، با 45 دالر در هر بشکه معامله می‌شد. از اول اپریل قیمت آن در هر بشکه به 20 دالر کاهش یافته است.

به گفته منابع در بازار نفت، معاملات واقعی در امریکا بین 10 تا 15 دالر در هر بشکه صورت می‌گیرد و در برخی موارد، شرکت های نفتی حتی به دلیل کمبود فضای ذخیره سازی نفت به مشتریان اضافه پرداخت می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала