Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فریاد پسر «کیکه ستین» بر سر نیمار؛ لطفا به بارسا برو!

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico.
Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پسر سرمربی کنونی بارسلونا در برگۀ انستاگرامش به پرسش یکی از کاربران در مورد پیوستن نیمار به بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، لارو ستین پسر سرمربی بارسلونا در صحبت با کاربران صفحۀ انستاگرامش، واکنشی جالبی در مورد ستارۀ برازیلی پاری‌جرمن داشته است. یکی از مخاطبان از او پرسید که آیا دوست دارد که نیمار به بارسلونا یکجا شود، اظهار داشت:«به نظرم نیمار بهترین است. به همین خاطر باید بگویم که نیمار، لطفا به بارسلونا بیا!»

Антуан Гризманн празднует забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسا امیدوار به معاوضه گریزمن با نیمار

دقایقی نگذشته بود که او این پاسخ را از صفحه‌اش برداشت؛ چرا که احتمالا سیاست نقل و انتقالات مدیران بارسلونا را تحت الشعاع قرار داده است. نام نیمار در تابستان قبلی نیز پیرامون بارسلونا مطرح شده بود و حالا به نظر می رسد که دوباره مدیران بارسا در تلاش هستند تا ستاره برزیلی پاریسن ژرمن را به خدمت بگیرند. در همین حال، کیکه ستین سرمربی آبی‌اناری‌ها نیز اخیرا در تمجید از نیمار گفته بود:«او بازیکن بزرگی است که می‌تواند تفاوت ایجاد کند.»

در همین حال، «اسکای اسپورت» مدعی شد که باشگاه بارسلونا در یک برنامه جدید برای بازگرداندن نیمار به نوکمپ قصد دارد به باشگاه پاری‌سن‌جرمن پیشنهاد دهد در ازای  این انتقال و به عنوان جبران بخشی از هزینه خرید نیمار، آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی‌اش را به پی‌اس‌جی واگذار کند. بر اساس این گزارش بارسا احتمالا گریزمان را 100میلیون یورو ارزش‌گذاری خواهد کرد و این در حالی است که باشگاه پاریسی قیمت نیمار را 150 میلیون یورو اعلام کرده است.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و بحران مالی تیم ها خیلی بعید به نظر می رسد که بارسا پیشنهادی بالاتر از 100 میلیون یورو برای نیمار بدهد و احتمالا این انتقال با مبلغی بسیار پایین تر جوش خواهد خورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала