Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس در صورت تعطیلی لیگ قهرمانی سری آ را نمی‌پذیرد

© REUTERS / MARCO BERTORELLOДолорес Авейру и Криштиану Роналду
Долорес Авейру и Криштиану Роналду - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا می‌گوید که رئیس باشگاه یوونتوس گفته که این تیم در صورت عدم تکمیل شدن بازی‌های لیگ قهرمانی را نخواهد پذیرفت.

به گزارش اسپوتنیک، بحران کرونا در ایتالیا، مانند سایر نقاط دنیا، ورزش و فوتبال این کشور را تحت تأثیر قرار داده است. در شرایطی که بیشتر از دو سوم از فصل سپری شده است، بعید به نظر می‌رسد حداقل تا یک ماه آینده خبری از شروع دوباره رقابت‌های سری آ باشد. با این وجود شایعاتی در خصوص احتمال تعطیلی رقابت‌های سری آ وجود دارد.

طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر اینکه در صورت پایان رقابت‌های سری‌آ در وضعیت فعلی، قهرمانی و وضعیت سهمیه‌های اروپایی با همین وضعیت فعلی جدول، مشخص خواهد شد، منتشر شده بود، گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در گفتگو با توتومرکاتو گفت:

 "این احتمال وجود دارد که سری آ از 20 ماه می از سر گرفته شود. تعطیلی لیگ آن هم در حالی که بیشتر از دو سوم از رقابت‌ها برگزار شده، معقولانه نیست، حتی اگر تعطیل هم شود، آنیلی اعلام کرده که یوونتوس قهرمانی این فصل را نمی‌پذیرد. "

آندرا آنیلی ریاست باشگاه یوونتوس ابتدای هفته گذشته در توییتر، توییت مربوط به یکی از هواداران یوونتوس که در پاسخ به قهرمانی احتمالی این تیم در صورت ناتمام ماندن لیگ، گفته بود باید یوونتوس به این قهرمانی بگوید : «نه، ممنونم» را لایک کرده بود و با توجه به توضیحات گراوینا به نظر می‌رسد، آندرا آنیلی و مجموعه یوونتوس، علاقه ای به دریافت قهرمانی با توجه به وضعیت فعلی جدول سری آ ندارند.

در ایتالیا تاکنون بیشتر از 110 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و بیشتر از 13هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند. ایتالیا از لحاظ کشته شدگان در دنیا رکورددار بوده است. در باشگاه یوونتوس نیز سه نفر از بازیکنان این تیم، دنیله روگانی، بلیز ماتویدی و پائولو دیبالا به این ویروس مبتلا شده اند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала