Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باشگاه لیگ برتری؛ قانون باید تغییر کند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال آرسنال انگلستان
تیم فوتبال آرسنال انگلستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برای کمک به تکمیل فصل متوقف شده، باشگاه‌های لیگ برتر انگلستان خواستار تغییر بخش‌های عمده قانون هستند.

به گزارش اسپوتنیک، در گزارشی تازه‌ی ادعا شده که داور ویدیویی VAR برای فصل کنونی لیگ برتر کنار گذاشته شود.

نشریه "میرور" می‌گوید که اگرچه سرمربیان لیگ برتر مصمم هستند در دراز مدت با VAR همگام باشند، با وجود ابزار جدید رسمی با توجه به تصمیماتی گرفته شده و مدت زمانی که برای انجام این کار رقم خورده، محبوبیت بسیاری از هواداران را اثبات می‌کند. و نکته مهم که فوتبال سرانجام دوباره بدور از کوید19 از سر گرفته شود، قابل توجه است.

Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیگ برتر تا 30 اپریل آغاز نمی‌شود

تیم VAR حداقل سه نفر از جمله یک داور برای هر مسابقه در یک اتاق کوچک در پارک استوک‌لی است که می‌تواند نگرانی‌ها را در مورد مسافت اجتماعی ایجاد کند.

اما گزارش‌ها می‌رساند که اگر بازی‌های دیگری در حال فشرده شدن باشند، این مسئله می‌تواند نگرانی‌های بیشتری را در پس زمینه ایجاد همه بازی‌ها برای جلوگیری از معامله تلویزیون در معرض خطر قرار دهد.

در همین حال، ادعا می‌شود که باشگاه‌های لیگ برتر اگر مجبور شوند تمام بازی‌های باقی‌مانده خود را در مدت یک ماه برگزار کنند، مجبور به استفاده از پنج تعویض خواهند شد.

این اتفاق در میان بحث‌های جدی در سطح لیگ برتر با 20 باشگاه درمورد فشار احتمالی بقیه رقابت‌ها به جون در میان قرنطینه سخت با بازی‌های پشت درهای بسته صورت می‌گیرد.

ترس این است که همه بازی‌ها در یک فضای کوتاه مدت بیشتر باشگاه‌ها 9 بازی باقی‌مانده دارند و می‌تواند باعث خستگی و آسیب دیدگی بازیکنان شود، خصوصاً اگر آنها پس از استراحت غیرمنتظره برگردند.

در حال حاضر آنها مجاز به استفاده از سه تعویض از 7 بازیکن حاضر در نیمکت هستند.

امیدوارم این باشد که با استفاده از حداقل پنج، خواسته‌های بدنی بازیکنان کاهش یابد و به آنها اجازه داده شود تا از صدمات و فشار عضلات جلوگیری کنند.

در حالی که افکار فردی در مورد موضوع از کارلو آنچلوتی اورتون یا یورگن کلوپ از لیورپول نا مشخص باقی مانده، اعتقاد بر این است ایده‌ای که توسط مدیران مطرح شده و بنابراین ممکن توسط انجمن مدیران لیگ قهرمان شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала