در پی تهدیدات انترنتی، به داکتر بیماری‌های عفونی امریکا محافظ داده شد

© REUTERS / JONATHAN ERNSTدر پی تهدیدات انترنتی، به داکتر بیماری‌های عفونی امریکا محافظ داده شد
در پی تهدیدات انترنتی، به داکتر بیماری‌های عفونی امریکا محافظ داده شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت عدلیه امریکا توظیف محافظ به رئيس انستیتوت ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی امریکا، به‌دلیل وجود تهدیدات به آدرس وی، را تایید کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه امریکایی واشنگتن پست، وزارت عدلیه امریکا تایید کرده است که به انتونی فائوچی، رئيس انستیتوت ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی محافظ توظیف شود.

چنانکه منابع روزنامه امریکایی گفته اند، به‌دلیل حضور مکرر فائوچی در محضر عام، وی نه تنها هدف اظهارات مثبت، بلکه هدف نظریات خشن نیز در انترنت تبدیل شد. پس از این تهدیدات وزیر صحت امریکا نگران امنیت فائوچی شد و از سرویس مارشال‌های ایالات متحده خواستار توظیف محافظ به رئيس انستیتوت ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی امریکا شد، وزارت عدلیه امریکا این درخواست را پذیرفت. براساس تصمیم اتخاذ شده، وزارت صحت امریکا باید از محافظین خود به این داکتر توظیف کند.

بیش از یک‌هزار فوتی در 24 ساعت؛ امریکا رکورد مرگ بر اثر کرونا در یک روز را شکست - اسپوتنیک افغانستان
بیش از یک‌هزار فوتی در 24 ساعت؛ امریکا رکورد مرگ بر اثر کرونا در یک روز را شکست

فائوچی اخیرا از جانب بلوگرها و ستون راست‌گرا که خواستار کاهش محدودیت‌هایی که بخاطر جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در امریکا روی دست گرفته شده، می‌باشند، مورد انتقاد قرار گرفته است.

به نوشته واشنگتن پست، فائوچی یکی از نخستین افرادی است که دونالد ترامپ، رئيس جمهور امریکا را به تمدید توصیه‌های فاصله‌های اجتماعی، فرا خواند.

سازمان جهانی صحت به تاریخ ۱۱ مارچ کرونا ویروس یا کووید – ۱۹ را یک بیماری همه‌گیر جهانی اعلام کرد.

براساس آخرین آمار، در ایالات متحده امریکا بیش از ۲۱۷ هزار مورد مثبت ابتلا به کرونا ویروس ثبت شده است که از آنجمله بیش از ۵ هزار نفر جان باخته و حدود ۹ هزار نفر صحت‌یاب شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала