Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌بروین خواستار پایان زودهنگام فصل است

© REUTERS / Phil Noble Кевин Де Брейне во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Кевин Де Брейне во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوین‌دی‌بروین می‌گوید که فضای کنونی برای فصل آینده مشکل ایجاد می‌کند و او می‌خواهد که این فصل زود تمام شود.

به گزارش اسپوتنیک، کوین دی‌بروین هافبک بلجیمی منچسترسیتی می‌خواهد این فصل فوتبالی برای جلوگیری از خطر مصدومیت بازیکن و ایجاد اختلال بیشتر در تقویم فصل آینده، به زودی پایان یابد.

دی‌بروین و هم تیمی‌هایش در من‌سیتی به همراه سایر تیم‌های لیگ برتر و لیگ‌های زیادی در اروپا به مصاف هم می‌روند، در حالی‌که احتمالا از 30 اپریل ادامه بازی‌های فصل از سر گرفته خواهد شد، با این حال به نظر می‌رسد این یک تاریخ جاه طلب است، زیرا یوفا این هفته لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را به طور نامحدود به حالت تعلیق درآورد.

پیش از وقوع استراحت اجباری، سیتی در لیگ قهرمانان اروپا و دور شانزدهم نهایی در بازی رفت برابر رئال‌مادرید به برتری رسید، به این معنی که اگر این رقابت به تعویق بیفتد یا حتی از بین برود، متحمل رنج می‌شوند. در لیگ برتر چند وقت پیش سیتی رقابت قهرمانی را به لیورپول واگذار کرد اما دی‌بروین می‌گوید در مورد رفاه بازیکنان نیز مشکلاتی وجود دارد و برنامه فصل آینده را باید در نظر گرفت.

دی بروین گفت: "من هیچ ایده‌ای ندارم که آیا هنوز بازی خواهیم کرد یا خیر، همچنین در انگلستان آنها می‌خواهند تا هر زمان ممکن منتظر تصمیم بمانند. اما به عنوان یک فوتبالیست که مشهود نیست. شما به مدت شش هفته بیکار هستید، به طور معمول شما نیاز به آماده سازی سه تا چهار هفته دارید. اگر فوراً شروع مجدد کنیم، همه خواهند شد. بعد از چند بازی مجروح می‌شوید. این نمی‌تواند هدف باشد."

دی‌بروین در مورد موضوع بحث برانگیز چگونگی پایان دادن به فصل اظهار داشت، از این‌که متوقف شد کمپین با سیتی که هنوز هم برای دو عنوان دیگر می‌جنگد، متوقف خواهد شد، متأسف است اما او پذیرفت که ممکن است غیرقابل اجتناب باشد.

وی ادامه داد: "من فکر می‌کنم، انتظار طولانی برای تصمیم گیری می‌تواند برای فصل آینده مشکلاتی ایجاد کند. این طور نیست که ما یک استراحت بسیار طولانی در تابستان داشته باشیم و فقط همه چیز را به تعویق بیندازیم. متاسفم که زود از این چنین فصل خوبی متوقف شدم، اما اگر از مشکلات مربوط به سال آینده باید جلوگیری‌ شود، باید انجام گردد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала