Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال پس از بحران کرونا چگونه خواهد بود؟

© REUTERS / Juan MedinaБолельщики на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Болельщики на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال‌مادرید پس از بحران فعلی کروناویروس شرایط خوبی را خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، همه‌گیری کروناویروس موج‌های شوک‌آور را از طریق بازار ارسال می‌کند و باعث می‌شود بازیکنان و باشگاه‌ها ارزش خود را از دست بدهند اما رئال‌مادرید پایه‌های خود را پوشانده است.

بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
برنامه جدید مادرید برای سلطه در جهان

همه کارشناسان موافق هستند؛ با پایان یافتن همه‌گیری کروناویروس، فوتبال یکسان نخواهد بود. برای شروع، چند بازار نقل و انتقالات بعدی عواقب جدی را متحمل می‌شوند و باشگاه‌هایی که برای آینده خود آماده شده‌اند از این مزیت بهره‌مند می‌شوند. رئال‌مادرید تکالیف خود را انجام داده و ستون فقرات آینده دارد که تقریباً می‌تواند مانند خریدهای جدید عمل کند. آنهایی که قبلاً در آنجا وجود دارند؛ والورده، هازارد، کورتوا، وینیسیوس و کسانی که هنوز باید مثل اودگارد، راینیر و کوبو حساب شوند.

رئال‌مادرید و زیدان گزینه‌های مختلفی را به جلو دارند. فلسفه اخیر در این ایده متمرکز شده است که "شما باید قبل از منفجر شدن، ستاره‌ها را بخرید و توسط تیم‌هایی مانند سیتی و PSG انتخاب شوند. این پیام پشت صحنه در برنابئو بود و با توجه به شرایط موجود، این ایده اکنون در حال پردازش است.

 

کورتوا و مندی، مبتدیان بلند مدت هستند

در دفاع هر اتفاقی که با راموس و واران رخ دهد، خواهد افتاد. هر دو باید در شرایطی خاص شکننده قراردادهای خود را با کاپیتان باشگاه تمدید کنند. مادرید با کورتوا بین استیک‌ها به آرامی اما به طور پیوسته ثبات پیدا کرده است.

دروازه‌بان بلجیمی تا سال 2024 قرارداد دارد و پس از پایان این کار، وی 31 سال خواهد شد. فرلاند مندی 5 سال دیگر قرارداد دارد و زیدان یک هوادار بزرگ اوست. مدافع برزیلی، ادر میلیتائو (22 ساله) نیز تا سال 2025 به هم گره خورده است و به محض اینکه در مادرید منتظر بال است، اعتماد به نفس تایت را در برزیل دارد.

 

خط میانی که توسط والورده اداره می‌شود

این یک منطقه مهم از برنامه‌های هر تیم میانه است اما رئال‌مادرید آن را پوشش داده است. کاسمیرو برای زیدان غیرقابل جبران است و سه سال دیگر در قراردادش باقی مانده است. وی هفت سال پیش به مادرید رسید و نشان از کاپیتان آینده باشگاه دارد. تجدید او فقط یک موضوع زمان است. نکته مهم اما فد والورده است.

او گفت: "او برای یک دهه آینده یک فوتبالیست مادرید خواهد بود."

دو سال پیش وقتی که به نظر می‌رسید وی جایی در این باشگاه نداشته است، گفتند: این مورد در این فصل تأیید شده است. ستاره اروگوئه‌یی تا سال 2025 قرارداد دارد و بند او مانند همه بازیکنان جوان مادرید بسیار زیاد است.

 

اودگارد و کوبو به آینده اشاره می‌کنند

حمایت از استعداد ناب در خط هافبک تهاجمی مادرید با کوبو و مارتین اودگارد اطمینان دارد. در حال حاضر دو بازیکن به صورت قرضی هستند اما سال‌ها برای حضور در باشگاه والدین‌شان حساب می‌شود. بازیکن نارویژی تا سال 2023 قرارداد دارد، تازه قبل از اینکه به طور قرضی به رئال سوسیه‌داد برود، تمدید نمود. پدرش هانس اریک با مادرید رابطه خوبی دارد و تمدید آن تا آن تاریخ مشکلی نخواهد داشت.

مادرید می‌خواهد پس از ورود به این باشگاه به عنوان 16 ساله، او را نگه دارد. کوبو 18 سال دارد و تا سال 2025 با آن قرارداد دارد و با توجه به سن او، فضای کمی اما بیشتر برای توسعه دارد. هیچ عجله گسترده‌ای با او وجود ندارد. این باشگاه باید از وضعیت وی به عنوان یک خارجی در لیست تیم ملی آگاهی داشته باشد اما آنها در حال حاضر روی یک گذرنامه اسپانیایی برای وینیسیوس کار می‌کنند تا این مسئله را کاهش دهند.

 

حمله برزیلی و هازارد

برزیل واقعی آینده جلو است. وینیسیوس، رودریگو و رینیر در حمله، سه ستاره برزیلی و هیچ یک از آنها هنوز بیستمین سالگرد تولد خود را جشن نگرفته‌اند. دو نفر اول تا سال 2025 قرارداد دارند و راینیر حداقل تا سال 2026 با این باشگاه است. هزینه کل این باشگاه 115 میلیون یورو است و می‌تواند در عرض چند سال به عنوان ناجی وارد شود.

آسنسیو همچنین مجبور به بازگشت (قرارداد تا سال 2023) و آخرین گالاتیکو برای ورود به این باشگاه است. ادن هازارد. او می‌گوید در فصل دوم خود داوری خواهد شد و او چهار بازیکن دیگر مادرید نیز دارد. آینده در پاهای اوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала