Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طرح باشگاه لیگ برتری برای انجام بازی‌ها در چین

© REUTERS / Jason CairnduffЗрители на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Зрители на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک باشگاه لیگ برتر انگلستان احتمال اتمام فصل جاری در چین را پیشنهاد نمود.

به گزارش اسپوتنیک، بنا به گزارش‌ها، یک باشگاه لیگ برتری ایده افراطی برای به پایان رساندن رقابت‌های فعلی در چین را مطرح کرده است.

مدیران لیگ برتر از هر 20 باشگاه در حال آماده سازی برای یک کنفرانس ویدئویی بعد از ظهر امروز هستند اما به طور فزاینده‌ای می‌ترسند که دیگر جایی برای نجات فصل وجود نداشته باشد.

طبق گفته "اتلتیک" به عنوان بهترین لیگ برای پایان فصل، یک باشگاه حتی پیشنهاد کرده است که امکان تکمیل آن در خارج از کشور را نیز مورد بررسی قرار دهند.

بنا بر گزارش‌ها، این ایده مبتنی بر بررسی گسترش كروناویروس و جستجوی مناطقی است كه می‌توان آن را از نظر بهداشتی از سر گرفت تا از سرگیری فوتبال و از لحاظ زیرساخت امكان پذیر باشد تا بتواند لیگ برتر را عملی كند. و چین که گام‌های مثبتی در مسیر بهبودی برداشته، به عنوان یک مقصد بالقوه مطرح شد.

این گزارش ادعا می‌کند که ایده عجیب از این نظر بود که باعث می‌شود فشار و فشار به NHS  وارد شود و امکانات لیگ برتر را آزاد کند تا از این طریق آنها بتوانند توسط خدمات اضطراری و مقامات محلی استفاده شوند.

با این حال، پیش از دیدار روز جمعه که قرار است در مورد عدم توافق ستاره‌های لیگ برتر با طرح تعویض دستمزد نیز بحث شود سایر باشگاه‌ها قبلاً با این ایده مخالفت کرده‌اند.

یک مدیر اجرایی یک باشگاه به "اتلتیک" گفته: "کشوری که پیشنهاد می‌کنیم چین است. این فقط معنی ندارد. این یک ایده دیوانه‌وار است و فکر می‌کنم کاملاً رد شود. اگر می‌خواستیم لیگ برتر را انتخاب کنیم و در حال حاضر آن را به بخش دیگری از جهان منتقل کنیم، کاملاً ذبح می‌شدیم."

یکی دیگر از مدیران باشگاه لیگ برتری با تأکید جدی گفت: "این فقط هدر دادن انرژی است. بیایید فقط بگوییم همه ما می‌خواهیم لیگ و زندگی را شروع کنیم."

در اوایل هفته ادعا شد که مدیران دیگری در یک کشور به مسابقات جام جهانی فکر کرده‌اند که باشگاه‌ها در هتل‌ها بمانند و مسابقات را پشت درهای بسته در اماکن خنثی انجام دهند. با این حال، این ایده در واقعیت بعنوان عملی نیست.

در اواخر پیشنهادهای مختلفی مطرح شده که بهترین راه برای اتمام فصل است که تا 30 اپریل به حالت تعلیق در آمده اما به نظر نمی‌رسد که یک هدف واقع بینانه باشد.

یکی از آنها انجام 92 بازی باقی مانده در پشت درهای بسته با هر بازی به صورت زنده از تلویزیون است.

این مسابقات همچنین در دو یا سه مکان خنثی، به احتمال زیاد در میدلندز، در زمان‌های مختلف برگزار می‌شود.

در همین حال، جشنواره‌ای از فوتبال متناسب با بازی‌ها در یک برنامه دلخراش، مورد ایراد قرار گرفته اما هیچ کس خردمندتر از آنچه در آینده در بحران کرونا ویروس اتفاق خواهد افتاد، نیست.

مسئولان فوتبال به طرز ناامیدی در حال جستجوی راه‌هایی هستند تا فصل را دوباره بازی کنند. روند پیشبرد عنوان لیورپول هنوز هم باید نهایی شود، در حالی که نقاط اروپا، سقوط و ارتقا باید مشخص شود.

با این حال، این فقط مسائل مربوط به زمین نیست که نگران لیگ برتر باشد.

هزینه پیش بینی شده درآمد پخش شده از دست رفته به لیگ برتر، در صورت عدم موفقیت در این فصل، اخیراً مشخص شد.

گزارش شده که اگر همه‌گیری کروناویروس منجر به لغو فعالیت‌های 2019-2020 شود، کل هزینه 762 میلیون پوند خواهد بود.

این مبلغ به دلیل نقض شرایط قرارداد توافق شده برای حقوق داخلی و بین المللی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала