Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نشست اضطراری هواپیمای مسی در بلجیم+عکس

© REUTERS / Albert GeaBarcelona's Argentine soccer player Lionel Messi (C) arrives to court with his father Jorge Horacio Messi to stand trial for tax fraud in Barcelona, Spain, June 2, 2016.
Barcelona's Argentine soccer player Lionel Messi (C) arrives to court with his father Jorge Horacio Messi to stand trial for tax fraud in Barcelona, Spain, June 2, 2016.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هواپیمای خصوصی که مسی از آن استفاده می‌کند به دلیل مشکلاتی مجبور شده است تا در فرودگاه بروکسل نشست اضطراری کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از شبکه HLN بلجیم، هواپیمای خصوصی لیونل مسی امروز صبح از آرجانتین پرواز کرد و پس از 5 ساعت در فرودگاه بروکسل نشست اضطراری نمود. پس از نشست این هواپیما مشخص شد که این هواپیمای خصوصی و 12 میلیونی متعلق به لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا بوده است و به دلیل مشکلات فنی در کشور بلجیم نشست داشته است.

کریستوف ترور، روزنامه نگار مشهوری که برای رسانه HLN بلجیم کار می کند، در توییتر خود تأیید کرده است که این هواپیما از مسی بوده است اما خود او در این هواپیما حضور نداشته است.

ترور در این مورد نوشت:« لیونل مسی در هواپیمای خصوصی نبود اما کسی که این هواپیما را اجاره کرده بود، صبح امروز در فرودگاه بروکسل نشست اضطراری داشته است.»

تا هنوز مشخص نیست که از این هواپیما چه کسی استفاده کرده است و دلیل نشست اضطراری آن چه بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала