Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نظر جالب کاکا در مورد مقایسه مسی و رونالدو

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر کاکا بازیکن برزیل Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК "Реал"
کاکا بازیکن برزیل Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК Реал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریکاردو کاکا، ستاره پیشین رئال مادرید، مسی را بهتر از رونالدو می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، در 15 سال آخر رونالدو و مسی رقابت تنگاتنگی داشته اند و برخی‌ها مسی را و برخی دیگر رونالدو را در مقایسه هر دو بازیکن بهتر می‌دانند.

Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برای درمان کرونا سراغ مسی و رونالدو بروید!

ریکاردو کاکا، ستاره سابق تیم‌های میلان و رئال نظر جالبی در این مورد دارد و مدعی است که هر دو بازیکن بهترین اند اما اگر یکی را انتخاب کند، انتخاب او مسی خواهد بود.

کاکا در مورد مسی در لایف انستاگرام گفت:« من با کریستیانو بازی کردم و او واقعاً شگفت انگیز است، اما من مسی را انتخاب می‌کنم. او نبوغ فوق‌العاده دارد و یک استعداد ناب است. طوری‌که او بازی می کند باورنکردنی است.»
کاکا در مورد رونالدو نیز صحبت کرد و چنین گفت:« کریستیانو یک ماشین گولزنی است. او از نظر قدرت، سرعت وذهنیت بازیکن فوق‌العاده قوی است. او همیشه می خواهد برنده شود و بازی کند. برای من، این شگفت انگیزترین خاصیت او است. در تاریخ فوتبال مسی و کریستیانو قطعاً در جمع 5 نفر برتر تاریخ هستند. ما بسیار خوش شانس هستیم که توانسته‌ایم هردو را ببینیم.»

ریکاردو در ادامه در مورد بهترین بازیکن برازیل نیز صحبت کرد و رونالدو نازاریو را بهترین بازیکن کشورش خواند.

او گفت:« من در دوران فوتبال خود در کنار بزرگان بازی کردم اما رونالدو نازاریو بهترین بود. بعد از آن، من می گویم رونالدینیو، که توانستم بارها مقابل او بازی کنم، هم در میلان و هم رئال مادرید.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала