Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نور مگامدوف آمادگی خود را برای مسابقه با فرگوسن اعلام نمود

© Sputnik / Said Tsarnayev /  مراجعه به بانک تصاویر نور مگامدوف آماده مسابقه با فرگوسن هست
نور مگامدوف آماده مسابقه با فرگوسن هست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نورمگامدوف: من عاجل از روسیه بخاطر مسابقه با فرگوسن پرواز می نمایم. مسابقه حتماً صورت می گیرد

به گزارش اسپوتنیک، حبیب نورمگامدوف، مبارز سبک مختلط روسی که قهرمان فعلی وزن سبکUFC می باشد، در جریان مصاحبه بهESPN  گفت که آماده است به تاریخ 18 اپریل سال 2020 در اکتاگون با تونی فرگوسن امریکایی داخل میدان مسابقه شود. مشروط به این که به وی اجازه پرواز به خارج از کشور را بدهد.

حبیب با حریف امریکایی‌اش بر سر ۱۰۰ ملیون دالر مسابقه می‌دهد - اسپوتنیک افغانستان
حبیب با حریف امریکایی‌اش بر سر ۱۰۰ ملیون دالر مسابقه می‌دهد

وی افزود: «من فعلاً صبح و شام متواتر تمرین می کنم. من ستاره مهم UFC و قهرمان شکست ناپذیر جهان هستم. این مسابقه برای من بسیار مهم است. اما من باید بدانم که در کجا مسابقه دایر می گردد، تا زمان پرواز من، موضوع عادت و سازش به اقلیم محل و سایر شرایط مهم مسابقه تعیین گردد».

وی به غیر مسلکی بودن رهبری UFC اشاره کرده گفت:"16 روز به مسابقه باقی مانده، اما تاکنون سازماندهندگان مسابقه مشخص نکرده اند که در کجا مسابقه برگزار گردد. این گویندگی از غیر مسلکی بودن آنها می کند. اگر آنها به من محل مسابقه را بگویند، من عاجل حرکت می نمایم و از روسیه بخاطر مسابقه با فرگوسن پرواز می نمایم. مسابقه حتماً صورت می گیرد".

یادآور می شویم که مسابقه نورمگامدوف با فرگوسن باید به تاریخ 18 اپریل در نیویارک برگزار می شد، اما تهدید کرونا ویروس مقامات محل را وادار نمود تا از برگزاری مسابقات امتناع ورزند.

 قبلاً نورمگامدوف اظهار داشت، وقتی که وضع اپیدمی کرونا ویروس بهتر گردد، ممکن در ماه اگوست و یا سپتامبر مسابقه با فرگوسن برگزار شود.  اما حریف وی عاجل از ارگانهای مؤظف تقاضا نمود تا کمربند قهرمانی نور مگامدوف را  بنا به امتناع از مسابقه حذف نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала