Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چشم آنفیلدی‌ها به دنبال شکار میلوت از بریمن

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آنفیلد Футбол. Лига Европы. Матч "Ливерпуль" - "Рубин"
آنفیلد Футбол. Лига Европы. Матч Ливерпуль - Рубин - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول برای جذب میلوت راشیکا ستاره وردربریمن به ارزش بالاتر از 30 میلیون پوند چشم دوخته است.

به گزارش اسپوتنیک، براساس آخرین گزارش‌های نشریه بیلد آلمان، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در حال افزایش وزن نقل و انتقالات تابستانی است.

در ماه‌های اخیر سرخ‌ها با چندین بازیکن در حال بازی کردن در کشور آلمان از جمله تیمو ورنر، یادون سانچو و کای‌هارتز در ارتباط بوده‌اند.

آخرین بازیکن رادار لیورپول یک نسب ناشناخته است، اگرچه میلوت راشیکا با یک گل انفرادی خیره‌کننده مقابل بایرن‌مونیخ در نیمه نهایی جام حذفی آلمان در فصل گذشته، عناوین را به دست آورد.

طبق اعلام نشریه آلمانی بیلد، میلوت راشیکا مهاجم پیشرو، پیش از پنجره نقل و انتقالات تابستانی، تحت نظر سرمربی سرخ‌ها قرار می‌گیرد.

راشیکا در درجه اول به عنوان یک وینگر چپ عمل می‌کند اما می‌تواند به عنوان مهاجم میانه یا مُهاجم دوم نیز بازی کند.

در 5ft 8ins او از مرکز ثقل کم برخوردار است و مهارت‌های کنترل دقیق و دریبلینگ وی باعث افتخار وی در افتتاح دفاعی شده است.

این بازیکن 23 ساله در این فصل بوندس‌لیگا هفت گل به ثمر رسانده و در بالای 9 دوره گذشته نیز قرار دارد اما او برای تیم اول بریمن در تلاش است که در رده دوم جدول قرار دارد.

بیلد گزارش داده که لیورپول انتظار دارد مبلغ 33 میلیون پوند برای راشیکا بپردازد اما در سناریوی احتمالی که بریمن منتقل شده ممکن است باشگاه مجبور شود با هزینه کمتری برای این بازیکن کوزوو تسویه کند.

راشیکا که قبل از تعویض وی به بریمن سه سال با تیم هالندی ویتسی آرنهم گذراند، در صورت پیوستن به سرخ‌ها، پشتیبان‌گیری و رقابت را برای سادیو مانه فراهم می‌کند.

دیووک اوریگی و الکس آکسلید-چمبرلین تلاش کرده‌اند تا هنگام پر کردن مانه در جناح چپ، هدف مورد نظر خود را ایجاد کنند، در حالی که به نظر می‌رسد آدام لالانا تابستان امسال از این باشگاه خارج شود.

لالانا در پایان فصل از قرارداد خارج است و آماده است تا لیورپول را ترک کند تا بتواند به طور منظم فوتبال تیم اول را بدست آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала