Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استفاده از ورزشگاه‌های لیگ برتری مثل شفاخانه

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اتحاد
ورزشگاه اتحاد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از زمین‌های لیگ برتری به عنوان بیمارستان‌های کمکی در مبارزه با کروناویروس استفاده می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، زمین‌های فوتبال لیگ برتر برای کمک به مبارزه با کرونا ویروس به بیمارستان‌های کمکی تبدیل می‌شوند.

تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتر عملا ورزشگاه‌های خود را به NHS واگذار کرده‌اند که فوتبال به حالت تعلیق درآمده و همه‌گیری همچنان در حال افزایش است.

طی روزهای آینده، پارکینگ زیرزمینی در خانه جدید تاتنهام قرار است به مرکز آزمایش کروناویروس "درایو" تبدیل شود.

باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان
اقامت رایگان در هوتل استمفوردبریچ/چلسی

پرستاران قبلاً دوره‌های آموزشی را در ورزشگاه اتحاد (شهرمنچستر) برگزار می‌کردند، در حالی که همسایگان منچستریونایتد همچنان در حال مذاکره با اعتماد به نفس بهداشت محلی در مورد چگونگی استفاده از اولدترافورد و مناطق اطراف آن هستند. سیتی بیش از دو هفته در حال گفتگو با ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی بود.

در یک مقطع، اعتباری به عنوان محل برگزاری بیمارستان میدانی مورد توجه قرار گرفت. اکنون سایت دیگری در سیت، مرکز نمایشگاه منچستر مرکزی، به جای آن نقش انتخاب شده است، اما از اتحاد و پردیس آن استفاده گسترده خواهد شد.

ممکن است کارمندان کلیدی NHS با استفاده از سالن بدن سازی این باشگاه به ورزش بپردازند، در حالی که انتظار می‌رود یک سرویس شاتل برای اتوبوس آنها به منچستر مرکزی معرفی شود که پس از تبدیل شدن به بیمارستان موقت در لندن به NHS داده شده است.

همچنین برنامه‌هایی برای ارائه مراقبت از کودکان برای پزشکان و پرستاران مورد بحث قرار گرفته است، در حالی که می‌توان از خانه سیتی نیز برای نگهداری وسایل ضروری استفاده کرد، این امر به پرسنل پزشکی اجازه می‌دهد بدون مراجعه به سوپرمارکیت، انبار کنند.

این قابل درک است که اگر حالت وخیم بحران باشد، ممکن است زمینه‌هایی برای میزبانی پیاده روی موقت در نظر گرفته شود، اگرچه اطمینان وجود دارد که چنین سناریویی توسعه نیافته است.

یونایتد در حال بررسی چگونگی استفاده از اولدترافورد در مبارزه با بیماری همه‌گیر است. تئاتررویاها تعداد زیادی پارکینگ موتر در پشت و انتهای استرفورد دارد که می‌تواند به عنوان مکان‌هایی برای تأسیسات موقت پزشکی بسیار ارزشمند باشد.

چلسی جز اولین تیم‌هایی بود که اقدام به تحویل هتل ملینیوم در استمفوردبریج به کارمندان NHS  کرد. این قابل درک است که تقریباً تمام 72 اتاق موجود در این تسهیلات گرفته شده است.

با توجه به ظرفیت هزاره، این باشگاه آماده تحویل هتل کوپتورن در ورزشگاه است. مذاکرات با NHS در مورد استفاده از سایر امکانات در غرب لندن ادامه دارد.

آرسنال در مورد نحوه استفاده امارات به عنوان بیمارستان‌های شمال لندن در حال گفتگو است.

در حالی که خوشبینی باقی مانده که فوتبال در تابستان امسال به برخی از نقاط باز خواهد گشت، اگر بحران کووید 19 آنقدر جدی شود که ورزشگاه‌ها به آن احتیاج داشته باشند، فوتبال بعید است که در دستور کار قرار بگیرد.

در اوایل این هفته، اسپورت‌میل فاش کرد که چگونه صادق خان شهردار لندن ، به باشگاه‌ها نامه داده تا از پرسنل پزشکی، تجهیزات و اسکان درخواست کند.

اسپرز دواهای را تهیه کرده در حالی که واتفورد اولین تیمی بود که به NHS Trust محلی خود اعلام پشتیبانی کرد.

در همین حال، چلسی برای کمک به افرادی که در شرایط آسیب پذیر مجبور به انزوا شده‌اند، با موسسه خیریه پناه‌جویان داخلی همکاری کرده است.

اما هیز مدیر تیم زنان چلسی، از جمله کسانی است که در یک کمپین دیجیتالی برای افزایش آگاهی و بودجه برای امور خیریه شرکت می‌کند. او گفت: "من مفتخرم كه پشتوانه باشگاه از این هدف شایسته را در چنین شرایط دشوار هدایت كنم. امیدوارم این کمپین برای کسانی که نیاز به پشتیبانی دارند، تغییر ایجاد کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала