Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا هم‌زمان نیمار و لاوتارو را می‌خواهد

© FlickrEl logotipo del FC Barcelona, sobre el césped del estadio.
El logotipo del FC Barcelona, sobre el césped del estadio. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسا می‌خواند لاتارو و نیمار را به نیوکمپ بیاورد و در سوی مقابل خروجی گریزمن، کوتینیو و دمبله را امضا نماید.

به گزارش اسپوتنیک، عنوان: "لاوتارو مارتینز، نیمار - بارسا برای هر دو به میدان خواهد رفت" پنجشنبه در "موندو دپورتیوو" به نشر رسید، در کنار تیتر دیگری در همان صفحه: "لستر برای کوتینیو سخت فشار می‌آورد."

این دو چیز با هم پیش می‌روند. آنها مجبورند در غیر این صورت به هیچ وجه ممکن نیست بارسلونا بتواند امضای چنین جسورانه را امسال داشته باشد.

شاید در حال حاضر برخی از تفکرات آرزو در صفحات مطالب نزدیک به رئیس بارسلونا جوزپ بارتومئو ادامه داشته باشد.

از یک طرف به نظر می‌رسد که این باشگاه جریان نقدی برای مقابله با یک ماه بدون مسابقات ندارد اما ظاهراً می‌تواند دو بازیکن را با ارزش حدود 300 میلیون یورو (263 میلیون پوند) برای این جفت ارز فراهم کند و همه این امکان وجود دارد. زیرا سایر باشگاه‌ها برای به دست آوردن کوتینیو به علاوه عثمان دمبله و آنتوان گریزمن با پول‌های بزرگ صف کشیده‌اند.

بارسلونا درخواست بسته‌های موقت کاهش هزینه "ERTE" دولت را داده که به آنها کمک می‌کند تا در صورت ادامه بحران، به کارمندان خود پرداخت کنند.

آنها به هیچ وجه تنها باشگاهی نیستند که درخواست کرده، اگرچه آنها اولین تیم بودند. این طرح شامل دولت است که 70 درصد دستمزد کارکنان اخراجی را به طور موقت پرداخت می‌کند، اگرچه محدودیت ماهیانه حدود 1500 یورو وجود دارد بنابراین، این درست نیست که مأمورین مالیاتی برای 70 درصد از حقوق مسی جعل می‌کنند.

با این وجود، هنوز هم دولت می‌خواهد به باشگاه‌های ثروتمند کمک کند. بارسلونا ادعا می‌کند پیش از بحران، آنها قصد داشتند تا از هدف قبلی خود که 1 میلیارد یورو درآمد دارند، عبور کنند. علی‌رغم اینکه آنها برای پرداخت حقوق پرسنل به کمک دولت نیاز دارند، آنها قصد دارند دو مورد از گرانترین‌های پیش رو در فوتبال را خریداری کنند.

بارسلونا نمی‌تواند هر دو لاوتارو و نیمار را همزمان بخرد و مبلغ 700 میلیون یورو (613 میلیون پوند) از نیوکمپ و قرارداد جدید مسی را نیز ندارند. و این بعید به نظر می‌رسد که بدون یک بازپرداخت گسترده پول صرف شده برای امضای بزرگ اخیر آنها به دست آید.

"در انگلستان آنها در مورد 160 میلیون یورو (140 میلیون پوند) برای کوتینیو صحبت می‌کنند." کوتینیو هنگام ورود به سال 2017، 120 میلیون یورو (105 میلیون پوند) با 40 میلیون یورو (35 میلیون پوند) هزینه‌های اضافی به اسپانیا آمد در حالی‌که لستر قصد ندارد پول خود را به بارسلونا برگرداند.

دمبله از زمان خرید از دورتموند تنها حدود یک سوم از دقایق ممکن را بازی کرده و قبل از اینکه این فصل توسط کروناویروس قطع شود او فقط دو بازی کامل در لالیگا انجام داده بود. در صورت فروش وی، باشگاه باید سه سال پیش با افزودنی‌های 105 میلیون یورویی (40 میلیون پوند) به علاوه 40 میلیون یورو (35 میلیون پوند) به بازیکنی که آنها خریده‌اند کرده بودند که ضربه بزرگی وارد می‌کند.

گریزمن خیلی بهتر از دو نفر دیگر بوده و هنوز هم به نوعی در آن‌جا جای نگرفته است. برای او بازاری وجود خواهد داشت و یک تمایل آشکار وجود دارد که وی را به عنوان بخشی از هر معامله‌ای که نیمار را از پاری‌سنت‌ژرمن به نیوکمپ می‌آورد.

مطمئناً باشگاه فرانسوی او را می‌خواهد شاید بتوان ترغیب بازیکن را سخت‌تر کرد.

با برخی از توجیهات او استدلال می‌کند که یک کمپین اول خوب داشته است. هشت گل از 12 گلی که او به ثمر رسانده برای باز کردن حساب بارسلونا در بازی‌ها است.

او تغییری ایجاد کرده اما او یک مهاجم دیگر است که ترجیح می‌دهد به طور متمرکز بازی کند و دوباره به میدان بیاید تا توپ را در یک تیم بدست آورد همانطور که ژاوی اخیراً خاطرنشان کرد به بازیکنانی نیاز دارد که می‌خواهند به طور گسترده بازی کنند و به سمت دفاع حریف تمرکز کنند.

منابع نزدیک به این بازیکن می‌گویند که او خیلی علاقه ندارد خیلی زود از بارسلونا جداشود و نباید به لیگ 1 برود و بازی کند.

اگر منچستریونایتد باشگاهی که برادرش تئو خیلی دوست داشت، برای خرید وی اقدام کند شاید بتواند او را ترغیب نمود. با این وجود، باز هم دشوار است که پول تابستان گذشته بارسلونا را (120 میلیون یورو) من‌یونایتد برای گریزمان پرداخت کند.

کوتینیو، دمبله و گریزمن می‌توانند همه از نیوکمپ جدا شوند اما همه آنها با ضرر جدا می‌شوند و بارسلونا برای جمع آوری پول برای خرید نیمار و لاوتارو مجبور به گرفتن دارایی‌های دیگر می‌شود.

حداقل آنها اهداف خود را به خوبی مشخص کرده‌اند. شکی نیست که لاوتارو مارتینز 22 ساله بازیکنی است که بهترین بازیکن را برای جبران لوئیز سوارز در اختیار دارد. و ورود نیمار باعث تشویق مسی می‌شود و حتی ممکن است برای ترغیب او به امضای تمدید قرارداد فعلی 2021 به اندازه کافی باشد.

ستاره برزیلی همچنین از نظر قدرت تجاری باعث افزایش عظیم و به موقع باشگاه می‌شود. این سه نفر با هم شاید حتی به عنوان یک سه گانه عالی کار کنند.

اما مطمئناً امضای هر دوی آنها واقعیت مالی نیست.

این امر در شرایط عادی صادق است، بسیار کمتر از آن زمان که باشگاه‌ها از اینکه چه موقع و اگر درآمد تلویزیون وارد می‌شود وحشت کنند، تمام بازیکنانی را که در قراردادهای طولانی دارند، چسبانده و برای توجیه بیش از حد هر کسی تلاش کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала