Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکنانی که قرارداد شان در 2021 ختم می‌شود؟

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوبامیانگ، سانه و واینالدوم... در میان ستارگان لیگ برتر جزیره که قراردادهای شان در سال 2021 منقضی می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، تعدادی از ستاره‌های مهم لیگ برتر با قراردادهای منقضی شده در سال 2021 باعث سردرد باشگاه‌های‌شان می‌شوند، زیرا ظاهرا زمان کمی برای مرتب کردن آینده شان در زمان بازگشت فوتبال، کروناویروس فرصت کمی برای آنها باقی می‌گذارد.

با این حال، هیچ کس نمی‌داند چه زمانی می‌تواند بازگشت به زمین را تضمین کند و ستاره‌های بزرگی همچون پیر-امریک آوبامیانگ، لروی‌سانه، جورجینیو و واینالدوم همگی قراردادهای خود را در پایان فصل آینده منقضی می‌کنند.

معمولاً، تابستان قبل از اینكه بتوانند از جنوری در مورد نقل و انتقالات رایگان با باشگاه‌ها صحبت كنند، نخستین بار برای بحث و گفتگو در مورد معاملات جدید خواهد بود، اما همه‌گیری فعلی كروناویروس همه چیز را پا در هوا كرده است.

همانطور که از تلگراف گزارش شده، رؤسای باشگاه مرتب سازی بازیکنان قراردادی 2021 خود را در اولویت قرار داده‌اند که ارزش‌های آنها در پایان معاملات فعلی خود در حال کاهش است.

در حال حاضر صحبت‌های زیادی در مورد فشار بالقوه بازگشت پنجره نقل و انتقالات وجود دارد و بازیکنانی که قراردادهای‌شان در ماه جون منقضی شده‌اند، می‌توانند معاملات خود را با فیفا تمدید کنند تا پایان رقابت های 2019-20.

سایر بازیکنان برتر، مانند پل پوگبا و لیونل مسی نیز قراردادهایی دارند که در سال 2021 منقضی می‌شوند، اما به نظر می‌رسد که هر دوی آنها در معاملات خود بندهایی دارند که می‌توانند مدت زمان باقی مانده خود را تا یک سال دیگر تمدید کنند.

دیوید آلابا، مدافع بایرن مونیخ و بهترین گلزن تمام وقت منچسترسیتی سرخیو آگوئرو، دو بازیکن دیگر هستند که معاملات آنها در سال 2021 منقضی می‌شود در حالی‌که می‌توان اریک دایر، میچی باتشوای و مسوت اوزیل نیز به این لیست اضافه کرد.

لیگ برتر تصمیم دارد تصمیمات بزرگی را در مورد فصل و دستمزد بازیکنان در جلسه پرشور خود امروز اتخاذ کند، پس از آن ماه‌های بعدی باید مشخص‌تر شود.

لیگ برتر در انگلستان در حال حاضر تا 30 اپریل متوقف است اما انتظار می‌رود که این امر در شرایطی که همه‌گیری ویروس کرونا در جهان پخش می‌شود، بازگردد.

در حال حاضر بیش از یک میلیون مورد در سراسر جهان تأیید شده، در حالی که در انگلستان تاکنون 2.921 مرگ و میر تایید گردیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала