مرکل در مورد قرنطینه خانگی صحبت کرد

© AP Photo / Markus Schreiberمرکل در مورد قرنطینه خانگی صحبت کرد
مرکل در مورد قرنطینه خانگی صحبت کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صدراعظم آلمان پس از سپری کردن دوره قرنطینه اظهار داشت که کار ساده ای نبوده است.

به گزارش اسپوتنیک، ، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان در مورد اینکه که چگونه او وقت خود را در زمان قرنطینه خانگی گذارنده، گفت: "کارساده‌ای نبود".

صدر اعظم آلمان پس از سپری نمودن دوره قرنطینه در خانه، به دفتر کارش در برلین بازگشت، او در 22 ماه مارچ به دلیل آلوده شدن به ویروس کرونا، به خانه فرستاده شد.

بیرون شدن مرکل از قرنطین/ ادامه درمان جانسون - اسپوتنیک افغانستان
بیرون شدن مرکل از قرنطین/ ادامه درمان جانسون

هر سه آزمایش مرکل که در طول دوره قرنطینه، منفی بود.

سایت دولت آلمان با انتشار بیانیه مرکل نوشته است: "خوشحالم که دوباره به عنوان نخست وزیر آلمان با شما تماس بگیرم، دوره قرنطینه من تمام شده است، احساس خوبی دارم، حالا می دانم، 14 روز در خانه ماندن، 14 روز از طریق تلفن و به صورت آنلاین در ارتباط بودن با جهان، کار ساده ای نیست. به خصوص برای بسیاری از افراد سالخورده یا بیمارانی که باید در این زمان تنها در خانه باشند دشوار است، زیرا ویروس خطر بزرگی را برای آنها به وجود می آورد. بعضی ها، برخلاف من، نمی توانند بعد از گذشت دو هفته از خانه خارج شوند. آرزوهای گرم دارم به همه کسانی که اکنون در این شرایط هستند".

او می افزاید: که عید پاک هفته آینده فرا می رسد، میلیون‌ها مسیحی به کلیسا می روند، در جشن‌ها شرکت می کنند، با اقوام دیدار می کنند، امسال آلمانی‌ها عید پاک کاملا متفاوت را خواهند داشت. زیرا عبادت عمومی و تمام تجمعات عمومی ممنوع است.

صدر اعظم آلمان اظهار داشت که خرسندم که مراسم عید پاک را می تواند در آلمان از طریق تلویزیون و رادیو به صورت آنلاین دنبال کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала