Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلان در تلاش ربودن کهشکانی جوان از مادرید

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر آلوارو اودریوزولا بازیکن رئال مادرید Russia World Cup Spain Training
آلوارو اودریوزولا بازیکن رئال مادرید  Russia World Cup Spain Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میلان پس از موفقیت تئو، می‌خواهد آلوارو اودریوزولا را از مادرید بخرد.

به گزارش اسپوتنیک، آ ث میلان می‌خواهد با خرید آلوارو اودریوزولا از رئال‌مادرید، یک عملیات دیگر نظیر تئو هرناندز را انجام دهد.

روسونری‌ها در تمام فصل برای استحکام در سمت راست تلاش کرده‌اند و نه آندره کانتی و نه داوید کالابریا به دلیل ترکیبی از مصدومیت، تعلیق و فُرم ضعیف قادر به ایجاد یک نقطه شروع ثابت نبودند.

در سمت چپ دفاع هر چند میلان از زمان ورود تئو هرناندز از رئال‌مادرید با هزینه 20 میلیون یورویی در تابستان گذشته هیچ مشکلی نداشته است.

در نتیجه، میلان لایو گزارش می‌دهد که روسونری با انجام حرکتی برای آلوارو اودریوزولا، مدافع راست و جوان رئال می‌تواند به دنبال رفع نقص فوق باشد.

در جنوری وی پس از انجام 5 بازی برای لوس بلانكوس در نیمه اول فصل مجبور شد به صورت قرضی به بایرن‌مونیخ منتقل شود.

در تابستان او به پایتخت باز خواهد گشت، جایی که همچنین حکیمی و دنی کارواخال هستند. میلان می‌تواند به دنبال استفاده از "روابط عالی" خود با رئال‌مادرید باشد و اودریوزولا را به خدمت بگیرد که 30 میلیون یورو به همراه 5 میلیون یورو بالقوه در هنگام قرارداد دو سال پیش او از رئال سوسیه‌داد به آنها تعلق می‌گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала