Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

30 اپریل تاریخ بازگشت لیگ برتر

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Russia World Cup Iran Training
توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تاریخ شروع مجدد لیگ برتر امروز جمعه نهایی می‌شود تا در 30 اپریل دوباره آغاز شود.

به گزارش اسپوتنیک، هر 20 باشگاه لیگ برتری از طریق ویدیوکنفرانس ملاقات می‌کنند و از طرف همه پذیرفته شده که هیچ امیدی به بازی‌های حرفه‌ای که بلافاصله پس از پایان مهلت 30 اپریل بازی می‌شود، وجود ندارد.

لیگ برتر می‌تواند تاریخ را به ماه می تغییر دهد و یا اسپانیا و فرانسه را که لیگ‌های خود را برای مدت نامحدودی تعطیل کرده‌اند، دنبال کنند.

ایتالیا در مورد بازگشت سری آ در اواخر ماه می صحبت کرده، اما به نظر می‌رسد خوش بینانه است.

هیئت حاکمه اروپا موسوم به یوفا نامه مشترک با اتحادیه باشگاه‌‌های اروپا و لیگ‌های اروپایی ارسال کرده و از نهادهای داخلی خواسته که از رقابت‌های خود دست بردارند.

پیش کردن تاریخ برگشت به باشگاه‌های لیگ‌برتر این فرصت را می‌دهد تا ورزشگاه‌ها و کادر پزشکی خود را به خدمات درمانی ملی ارائه دهند، زیرا می‌دانند در کوتاه مدت نیازی به این امر نیست.

این امر حداقل برخی از تبلیغات منفی را که همراه با خبرهایی مبنی بر چهار باشگاه از جمله تاتنهام است، در حال حاضر با استفاده از برنامه خزانه‌داری دولت برای جبران کارگران اخراجی تا حداکثر 2500 پوند در ماه، با وجود بازیکنان و مدیر آنها ژوزه‌ مورینیوکه برخی از آنها بیش از 100.000 پوند در هفته درآمد دارند، در پرداخت کامل باقی می‌مانند.

مذاکرات بین لیگ برتر، لیگ فوتبال و هر دو اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای (PFA) و انجمن مدیران لیگ (LMA) ادامه دارد که انتظار می‌رود باشگاه‌ها در جلسه جمعه در این مورد به روز شوند.

بنابراین، در انگلستان و در سراسر اروپا گزینه‌های جایگزین مورد بحث قرار می‌گیرد.

خودی‌ها در هیئت مدیره فوتبال اروپا یوفا تأیید کرده‌اند که مکان‌های رزرو شده در فصل آینده لیگ اروپا برای برندگان جام داخلی در صورت عدم اتمام این مسابقات، به مقام‌های لیگ برمی‌گردند.

لیگ بلجیم اولین لیگ است که فصل خود را اعلام نکرد، اگرچه با 29 بازی از 30 بازی در برنامه لیگ معمولی که قبلاً بازی کرده بود، اما به طور موثری سیستم بازی پلی آف را که باید دنبال می‌کرد، رها کرد و به عنوان یک مورد خاص به حساب می‌آید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала