سپردن مرکز ۷۰۰ بستر امید برای شش‌ماه به وزارت صحت عامه

© وزارت کار و امور اجتماعی سپردن مرکز ۷۰۰ بستر امید برای شش‌ماه به وزارت صحت عامه
سپردن مرکز ۷۰۰ بستر امید برای شش‌ماه به وزارت صحت عامه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت کار و امور اجتماعی افغانستان از سپردن مرکز ۷۰۰ بستری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای امید به وزارت صحت عامه خبر داد.

گشایش یک درمانگاه سه صد بستر برای درمان بیماران کرونایی در هرات - اسپوتنیک افغانستان
گشایش یک درمانگاه سه صد بستر برای درمان بیماران کرونایی در هرات

به گزارش اسپوتنیک، وزارت کار و امور اجتماعی افغانستان نوشت: به اساس هدایت ریاست جمهوری و فیصله‌ کابینه‌ دولت؛ مرکز ۷۰۰ بستری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای امید(واقع کمپ فینکس) طی تفاهم‌نامه‌ای به منظور گردآوری و نگهداری معتادان بی‌سرپناه و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، برای شش‌ماه در اختیار وزارت صحت عامه گذاشته شده است.
سید انور سادات، سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی امروز شنبه(۱۶حمل) حین امضای این تفاهم‌نامه‌ گفت:- "ین مرکز که ۱۷ جریب زمین مساحت دارد، دارای ۷۰۰ بستر همراه با همه ای ابزار و تجهیزات مورد نیاز می‌باشد، اکنون به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا به مدت شش‌ماه در اختیار وزارت صحت عامه قرار داده می‌شود".

سپس محترم داکتر فدامحمد پیکان؛ معین عرضه‌ی خدمات صحی وزارت صحت عامه طی سخنانی، کرونا را یک ویروس جهانی شمرده، مبارزه با این ویروس کشنده را وظیفه‌ی همگانی دانسته، از همکاری و هم‌آهنگی وزارت کار و امور اجتماعی با وزارت صحت عامه ابراز سپاس و قدردانی نمود.

یادآوری می کنیم، که مرکز آموزش‌های فنی و حرفوی امید که در کمپ فینکس موقعیت دارد، یکی از مراکز آموزش‌های فنی و حرفوی وزارت کار و امور اجتماعی بوده که پیش از این، به منظور ارایه‌ی آموزش فن و حرفه برای معتادان صحت‌‌یاب شده استفاده می‌شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала