Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقصد بعدی تیاگو سیلوا فاش شد

© REUTERS / Max RossiSoccer Football - World Cup - Group E - Brazil vs Costa Rica - Saint Petersburg Stadium, Saint Petersburg, Russia - June 22, 2018 Costa Rica's Johan Venegas in action with Brazil's Thiago Silva
Soccer Football - World Cup - Group E - Brazil vs Costa Rica - Saint Petersburg Stadium, Saint Petersburg, Russia - June 22, 2018 Costa Rica's Johan Venegas in action with Brazil's Thiago Silva - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیاگو سیلوا، مدافع برازیلی باشگاه پاریسن جرمن مدعی شد که او به برازیل خواهد رفت، نه به میلان.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد تیاگو سیلوا مدافع برازیلی باشگاه پاریسن جرمن در پایان فصل با این باشگاه به پایان می‌رسد و هر دو طرف نمی‌خواهند به این همکاری ادامه دهند.

تیاگو سیلوا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تیاگو سیلوا و مسی؛ عاشق و معشوقی که می‌توانند در بارسا به هم برسند

روزنامه LE10 Sport، اخیراً در گزارشی مدعی شده بود که این بازیکن به میلان بازخواهد گشت و فصل آینده در ایتالیا توپ خواهد زد.

این مدافع 35 ساله اما چنین ادعایی را رد کرد و مدعی شد که به برازیل خواهد رفت.

سیلوا در این مورد به اسپورت تی‌وی گفت:« از این که باشگاه سابق من فلومینزه درهای خود را به روی من باز کرده است خوشحالم و این قدردانی بالاتر از همه چیز است. من نمی دانم کی، اما فکر می کنم دوباره به پوشیدن آن پیراهن برمی گردم.»

این گفت‌وگو نشان می‌دهد که این بازیکن علاقه‌ای برای بازگشت به میلان ندارد و می‌خواهد به برازیل و باشگاه فلومینزه بازخواهد گشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала