پخش هزاران گفت و گوهای تصویری سرویس Zoom در فضای مجازی

© REUTERS / DADO RUVICپخش هزاران گفت و گوهای تصویری سرویس Zoom در فضای مجازی
پخش هزاران گفت و گوهای تصویری سرویس Zoom در فضای مجازی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شمار زیادی از گفت و گوهای تصویری شرکت Zoom در دسترس عموم در فضای مجازی قرار گرفت.
واتساپ به مرکز پیام رسانی درباره ویروس کرونا تبدیل می شود - اسپوتنیک افغانستان
واتساپ به مرکز پیام رسانی درباره ویروس کرونا تبدیل می شود

به گزارش اسپوتنیک به نقل از واشنگتن پست، چندین هزار ضبط گفت و گوهای تصویری در سرویس Zoom که محبوبیت آن به دلیل آغاز بیماری کرونا‌ویروس افزایش یافته بود، در فضای مجازی منتشر شد.

شرکت Zoom Video Communications، تولید کننده سرویسی برای پیوندهای ویدیویی با همین نام، در سال 2011 تاسیس شد. مخاطبان روزانه برنامه در جهان در مارچ 2020، در مقایسه با دسامبر 2019، 20 برابر افزایش یافته و به 200 میلیون نفر رسیده اند.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، از جمله مواردی که در دسترس آزاد عمومی قرار گرفته است، ویدیوهای نشست های بازرگانی، صنف های آموزش از راه دور و گفت و گوهای خصوصی بوده است. در عین حال، بسیاری از مواد شامل نام، شماره تیلیفون و سایر اطلاعات شخصی بودند.

خاطر نشان می شود، که تماس ویدیویی ضبط شده در YouTube و Vimeo ظاهر شده اند.

در اواخر ماه مارچ، بلومبرگ دادخواستی را در برابر Zoom به دلیل افشای اطلاعات محرمانه کاربران گزارش داد. در گزارش نامبرده خاطرنشان شده بود:- "در دادخواستی که توسط شخص خصوصی در دادگاهی در شهر کالیفرنیا در سن خوزه انجام شد، ادعا شد که Zoom اطلاعات کاربر را بدون اطلاع پیشین هنگام نصب یا باز کردن برنامه Zoom جمع می کند و سپس داده ها را به شخص های سومی از جمله فیس بوک منتقل می کند".

یادآوری می کنیم، که ارزش سهام شرکت Zoom امسال بیش از دو برابر شده است، زیرا سرمایه گذاران اطمینان دارند که این شرکت به معدود سازمان هایی تبدیل می شود که به دلیل همه گیر شدن کروناویروس سودهای کلانی کسب می کند. این سرویس به سرعت محبوبیت خود را بدست می آورد، زیرا به افراد امکان می دهد تا با یک قالب کنفرانس ویدیویی از خانه مشغول  کار یا تحصیل شوند، و همچنین در طول همه گیری با نزدیکان خود ارتباط برقرار کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала