Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

پرتاب ناموفق سفینه فضاپیمای اسپیس ایکس + ویدئو

© Photo / Twitter/@SpaceXپرتاب ناموفق سفینه فضاپیمای اسپیس ایکس + ویدئو
پرتاب ناموفق سفینه فضاپیمای اسپیس ایکس + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آخرین پرتاب آزمایشی فضاپیمای جدید اسپیس ایکس به دلیل نقص فنی با شکست مواجه شد و بار دیگر پروژه‌های فضایی ایلان ماسک را ناتمام گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک،  به نقل از  NASASpaceflightنمونه اولیه سفینه فضایی Starship SN1 ، ساخت شرکت اسپیس ایکس که ایلان ماسک، بنیانگذار آن است، طی آزمایشات مرحله دوم موشک حامل آن ترکید .

 نمونه اولیه کشتی فضایی  Starship SN1 ساخت شرکت  SpaceX's در طی آزمایشات مرحله دوم موشک حامل آن ناگهان ترکید.

شرکت ساخت و تولید تجهیزات فضایی اسپیس‌ایکس در پایان هفته گذشته بار دیگر دریکی از پروژه‌های تحقیقات خود شکست خورد و نتوانست سفینه فضاپیمای Starship با موفقیت به فضا پرتاب کند.

مدیران شرکت اسپیس‌ایکس علت پرتاب ناموفق موشک Starship را انفجار مخزن تنظیم فشار این موشک دقیقاً در لحظه پرتاب اعلام کردند. اگرچه این موشک به‌صورت آزمایشی در سکوی پرتاب قرار گرفت اما موفقیت در پرتاب آن می‌توانست تا اندازه زیادی به اعتبار شرکت اسپیس‌ایکس اضافه کند.

ایلان ماسک رئیس شرکت اسپیس‌ایکس ویدئویی از لحظه انفجار و پرتاب ناموفق موشک Starship را در حساب توییتری خود منتشر و از ادامه تلاش مهندسان این شرکت برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین‌شده خبر داد.

 به نظر می‌رسد اسپیس‌ایکس قصد دارد در مورد برخی از پروژه‌های فضایی خود تجدیدنظر کرده و ازاین‌پس با رویکرد متفاوتی به دنبال دستیابی به اهداف خود باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала