Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم نهایی باشگاه‌های سری آ در باره دستمزد بازیکنان

© AFP 2023 / Miguel MedinaФанаты итальянской футбольной команды Atalanta
Фанаты итальянской футбольной команды Atalanta  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های سری آ ایتالیا برای گفتگو درباره قطع دستمزد بازیکنان به صورت جداگانه صحبت خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، انتظار می‌رود که باشگاه‌های سری آ ایتالیا مذاکرات جداگانه‌ای راجع به کاهش دستمزدها در هنگام بسته شدن کروناویروس آغاز کنند، همانطور که دامیانو توماسی رئیس انجمن بازیکنان هشدار می‌دهد "ما باید از کسانی که حقوق کمتری دارند محافظت کنیم."

Serie A - اسپوتنیک افغانستان
توقف پرداخت دستمزد بازیکنان سری آ تا پایان بحران کرونا

جلسه جدیدی از 20 باشگاه برتر لیگ برای فردا برنامه ریزی شده و خبرگزاری آنا ادعا می‌کند که تماس کنفرانسی از جمله موارد دستمزد را شامل می‌شود.

در حالی که یوونتوس، اینتر و مونیزا از سری آ سی موافقت کرده‌اند که مذاکره را با انجمن بازیکنان (AIC) به بن بست برسانند.

باشگاه‌ها می‌خواهند بازیکنان چهار ماه دستمزد را از بین ببرند یا حداقل آنها را به حالت تعلیق درآورند، در حالی که AIC آماده است تا فقط یکی را کاهش دهد.

توماسی به رای‌نیوز24 گفت: "نگرانی ما این است که ما باید از کسانی که حقوق کمتری می‌گیرند محافظت کنیم و این فقط در لیگ‌پرو و سری سی نیست، یک لیگ که 70 درصد از آنها در هر سال کمتر از 50.000 یورو درآمد دارند، بلکه همچنین آماتورها و فوتبال بانوان نیز هستند."

وی گفت: "ما باید این کار را انجام دهیم که آیا می‌توان از منابعی که در یک بخش از دنیای فوتبال صرفه جویی می‌شود، برای پوشش دادن افرادی که درآمد کمتری دارند استفاده کرد. در حال حاضر افراد زیادی وجود دارند که نمی‌دانند چه موقع یا به فوتبال باز خواهند گشت."

وی ادامه داد: "بازیکنان نقش خود را انجام می دهند و ما مشتاق هستیم تا حتی در اوج تابستان دوباره به میدان برگردیم، تا زمانی که سلامتی اول شود. وقتی شرایط برای اطمینان از امنیت، نه فقط برای ورزشکاران بلکه برای کسانی که در یک باشگاه فوتبال فعالیت می‌کنند کافی است، پس می‌توانیم درباره برنامه ریزی وسایل فکر کنیم. مشکل اکنون این است که هنوز عدم اطمینان زیادی برای تهیه برنامه‌ها وجود دارد."

این مسئله در انگلستان داغ شده، جایی که PFA (انجمن بازیکنان) به دلیل تلاش برای پرداخت هزینه‌های خود و قرار دادن کارمندان غیر بازیگر روی این موضوع، باشگاه‌ها را داغ کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала