Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رد اظهارات چیفرین از سوی یوفا

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020
رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوفا اظهارات الکساندر چیفرین را رد کرد که لیگ‌های اروپایی باید تا 3 اگست به پایان برسد.

به گزارش اسپوتنیک، یوفا اظهارات الكساندر چیفرین را مبنی بر پایان یافتن لیگ‌های اروپایی تا 3 اگت رد كرد که "رئیس کاملاً واضح بود كه تاریخ دقیقی را تعیین نمی‌كند."

کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زمان پایان لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد

دیروز نقل قول چیفرین به پخش کننده آلمانی ZDF گفته بود كه مسابقات باشگاه‌های اروپایی باید تا اوایل ماه آگست به پایان برسد.

با این حال، یوفا اکنون بیانیه‌ای منتشر کرده که توضیح می‌دهد هنوز تاریخ‌های لازم برای دیدارهای لیگ قهرمانان 2019-20 و لیگ اروپا هنوز دقیق نشده است.

در این بیانیه آمده: "گزارش شده که الكساندر چیفرین رئیس یوفا به ZDF در آلمان گفته كه لیگ قهرمانان یوفا باید تا 3 آگست به پایان برسد. این درست نیست. رئیس کاملاً واضح بود که تاریخ‌های دقیقی برای پایان فصل تعیین نکرد."

وی گفت: "یوفا در حال حاضر در حال کار با گزینه‌های اتحادیه باشگاه‌های اروپا و لیگ‌های اروپایی در گروه کاری که در 17 مارچ برگزار شده، تمام گزینه‌ها را برای تکمیل فصل‌های داخلی و اروپایی بررسی می‌کند. اولویت اصلی همه اعضای گروه کاری حفظ سلامت عمومی است."

وی در ادامه افزود: "پس از آن، پیدا کردن راه حل‌های تقویم برای تکمیل همه مسابقات است. بسته به تاریخ شروع مجدد و اجازه مقامات ملی، گزینه‌ها برای انجام مسابقات در ماه جولای و آگست مورد بررسی قرار می‌گیرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала