Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسیاس: فصل را لغو کنید

© Photo / Iker Casillas / Iker Casillasایکر کاسیاس
ایکر کاسیاس  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاسیاس می‌گوید اگر همه چیز در 3 یا 4 ماه به حالت عادی برگردد ، باید فصل در دسامبر با فینال اروپا در پایان سال تقویم برگزار شود.

به گزارش اسپوتنیک، ایکر کاسیاس کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا است. دروازه‌بان سابق رئال‌مادرید و اسپانیا برای پایان فصل لیگ یک "سال طبیعی" پیشنهاد داده است. لالیگا از زمان شیوع کرونا به تعویق افتاده است و در حالی که برخی از پیشنهادات مبنی بر اینکه چه زمانی باز خواهد گشت، هیچ چیز قطعی نیست، هرچند مطابق نظر خاویرتباس پیش خواهد رفت.

کاسیاس در حساب توییتر خود پرسید: "چگونه می‌توانیم راه حل‌هایی برای فوتبال اروپا پیدا کنیم. فصل را لغو کنید؟ این رقابت را به یک سال تقویم بیاورید. یعنی اگر همه چیز در 3 یا 4 ماه به حالت عادی برگردد، بقیه فینال جام لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را در ماه دسامبر بازی کنید. جام جهانی بعدی است، که آنرا در نوامبر 2020 تنظیم کنید."

فبروری گذشته، کاسیاس اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری اسپانیا شرکت خواهد کرد. انتخاباتی که در سال 2020 برگزار می‌شود و وی با رئیس فعلی، لوئیس روبیالیس به رقابت خواهد پرداخت و این دروازه‌بان متولد مادرید به باشگاه پورتو، باشگاه فعلی خود موضوع را اطلاع داده است. او پس از بازگشت از حمله قلبی در ماه می گذشته در طی تمرین با طرف پرتگالی، بخش از کادر فنی آنها شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала