استفاده داکتران امریکایی از پاکت زباله به جای لباس محافظتی

© AFP 2023 / ANGELA WEISSاستفاده داکتران امریکایی از پاکت زباله به جای لباس محافظتی
استفاده داکتران امریکایی از پاکت زباله به جای لباس محافظتی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بسیاری از داکتران و پرستاران شفاخانه‌های امریکا به دلیل کمبود وسایل محافظتی و تجهیزات درمانی، مجبور به استفاده از پاکت زباله برای حفظ جان خود شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی‌ان‌ان، با شیوع ویروس کرونا و افزایش روزانه مبتلایان در امریکا، بسیاری از شفاخانه‌های این کشور با کمبود تجهیزات درمانی و محافظتی مواجه شدند.

این کمبود‌ها علاوه بر بیماران، جان  بسیاری از داکتران و پرستاران را نیز به خطر انداخته است پرستاران و  داکتران شفاخانه‌های شهر نیویورک امریکا به دلیل کمبود لباس‌های محافظتی، مجبور به استفاده از پاکت زباله شدند.

اوین رایلی، رئیس شفاخانه (SUNY Downstate)، گفت: ما نمی‌توانیم منتظر باشیم که برایمان از منابع دولتی وسیله بیاورند. این را می‌دانیم که منابع دولتی هم تمام شده اند و وسایل که در اختیار داریم تنها برای نصف روز کافی است.

وی می‌گوید داکتران و پرستاران مجبور هستند که از بارانی و پاکت‌های زباله به جای لباس محافظتی استفاده بکنند.

پیش از این، بیل دی بلازیو، شهردار نیویورک ابراز نگرانی کرد و گفت که احتمالاً تجهیزات درمانی موجود در این شهر تنها برای یک هفته کافی باشد.

ایالت نیویورک مرکز اپیدمی در امریکا تبدیل شده است و تعداد قربانیان در این جان نزدیک سه هزار نفر است.

این در حالی است که طبق آمار دانشگاه جان هاپکینز، تا روز شنبه (4 اپریل) مجموعاً 300.915 مورد ابتلای قطعی به ویروس کووید -19 در خاک امریکا گزارش شده است که از میان آنها، دست کم 8.162 نفر جان باخته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала