Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیون – یوونتوس ؛ عامل اصلی کرونا در فرانسه

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر Juventus
 Juventus - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک داکتر فرانسوی برگزاری دیدار تیم های المپیک لیون و یوونتوس در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان عامل اصلی انتشار ویروس کرونا در کشور فرانسه بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های فوتبال لیون و یووه در تاریخ 8 حوت در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه المپیک شهر لیون به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده فرانسه به پایان رسید.

این مسابقه که 57 هزار 335 نفر تماشاچی داشت، نزدیک به سه هزار تن آن را طرفداران ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس تشکیل میدادند که به فرانسه سفر کرده بودند.

حالا این پزشک فرانسوی با انتقاد شدید از بی توجهی دولت فرانسه در خصوص پیشگیری در این رابطه گفته، هواداران ایتالیایی با حضورشان در ورزشگاه عامل اصلی انتشار ویروس کرونا در فرانسه بوده اند و حضور آنان مانند یک بمب بیولوژیکی در انتشار این ویروس بوده است.

این پزشک میگوید در خصوص لغو این مسابقه به وزیر بهداشت فرانسه تاکید کرده است، اما در زمان برگزاری این مسابقه تنها منطقه لومباردی ایتالیا به ویروس کرونا آلوده شده بود و مقامات فرانسوی معتقد بودند، اهال تورین نمیتوانند حامل انتقال این ویروس به فرانسه باشند.

کشور فرانسه در حال حاضر روزهای سختی را برای مبارزه با این ویروس سپری میکند و روزانه هزاران تن به این ویروس مبتلا میشوند و صدها تن جان خود را از دست میدهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала