کاهش شمار قربانیان کرونایی برای نخستین روز در ایتالیا

© Photo / Flickr / Dipartimento Protezione Civile / Emergenza coronavirusکاهش شمار قربانیان بیماران کرونایی برای نخستین روز در ایتالیا
کاهش شمار قربانیان بیماران کرونایی برای نخستین روز در ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برای نخستین روز در ایتالیا شمار قربانیان بیماری ویروس کرونا کاهش پیدا کرد.
بحران کرونا در ایتالیا؛ ثبت 2886 مورد در یک‌شبانه‌روز - اسپوتنیک افغانستان
بحران کرونا در ایتالیا؛ ثبت 2886 مورد در یک‌شبانه‌روز

به گزارش اسپوتنیک، آنجلو بورلی رئیس دفاع مدنی ایتالیا در بیانیه ای گفت: در جریان یک شبانه روز 525 بیمار کرونایی جان باخته و این برای نخستین بار از تاریخ 19 مارچ است که شمار قربانیان در یک روز کمتر از 600 نفر است.

او گفت: با جان باختن 525 نفر بیمار کرونایی تازه شمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا به 15887 نفر رسیده است.

روز شنبه در ایتالیا در اثر بیماری ویروس کرونا 681 نفر و روز جمعه 776 نفر جان باخته اند.

بورلی در یک جلسه توجیهی سنتی روز یکشنبه گفت:- "امروز دو شاخص مثبت وجود دارد: بستری در بخش های عادی و بخش های مراقبت های ویژه رو به زوال است. امروز 91246 نفر آلوده هستند. این در حالی است که در مقایسه با روز گذشته 2972 ​​نفر افزایش یافته است".

روز شنبه ، 2886 بیمار جدید ثبت شده بود و هفته گذشته رشد موارد جدید به زیر 3.5 هزار نفر در روز کاهش نیافت.

رئیس سرویس دفاع مدنی اضافه كرد:- "به شمار درمان شدگان در جریان روز 819 نفر افزوده شده و شمار کل درمان شدگان به 21815 نفر رسیده است".

بر اساس داده های سرویس دفاع مدنی از 7 مارچ تا اکنون، برای دومین روز پیاپی، شمار بیماران در بخش مراقبت های ویژه رو به کاهش است؛ 17 بیمار شدید دیگر نیز در طول روز از بخش مراقبت های ویژه بیرون شدند. شمار بیماران بستری در درمانگاه ها برای نخستین بار 61 نفر کمتر شده و تا 28.949 نفر کاهش یافته است.

به گفته بورلی، شمار کل بیماران کرونایی از جمله کسانی که جان خود را از دست داده و بهبود یافته اند، به 128.9 هزار می رسد و روز شنبه نیز شمار بیماران کرونایی 124.6 هزار نفر بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала