Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترفندهای مختلف رئال برای جذب هافبک ناپولی

© Sputnik / Константин Твердовский /  مراجعه به بانک تصاویر ناپولی
ناپولی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی فرانسوی رئال مادرید در تابستان امسال قصد خرید یک هافبک جدید است و نام فابین رویز هافبک ناپولی در فهرست خریدهای کهشکانی‌ها قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، با افزایش سن هافبک های رئال مادرید، زین الدین زیدان در تابستان امسال به دنبال خرید یک هافبک جدید بوده و نام فابین رویز، بازیکن باکیفیت ناپولی در این فصل در فهرست خرید تیم اسپانیایی قرار گرفته است. مدیر برنامه این بازیکن چند روز قبل مدعی شد کهکشانی ها برای خرید فابین رویز وارد عمل شده و با او مذاکره کرده اند.

Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
منچستر به دنبال رویز از ناپولی

در همین حال نشریه «موندو دیپورتیوو» اما مدعی شد ناپولی قصد ندارد فابین رویز را با مبلغی کمتر از 60 میلیون یورو به فروش برساند و به همین دلیل احتمال ورود لوکا یوویچ، مهاجم صرب رئال مادرید به این معامله و انتقال او به ناپولی وجود دارد. البته به جز فابین رویز، نام های دیگری از جمله دنی فن دبیک، هافبک جوان و هلندی آژاکس و پل پوگبا، ستاره نامدار منچستریونایتد نیز برای انتقال به رئال مادرید در نظر گرفته شده و به نظر حداقل یک نفر از این لیست راهی برنابئو خواهد شد.

لوکا یوویچ که تابستان سال قبل و از فرانکفورت راهی برنابئو شد، یکی از بدترین خریدهای فصل فوتبال اروپا لقب گرفته و در امر گلزنی بسیار ضعیف عمل کرده است. همچنین با توجه به حواشی اخیر و عدم رعایت دستورات مربوط به قرنطینه و حواشی ایجاد شده، رئال مادرید مشکلی با فروش او ندارد. به نظر قرار است میلیک از ناپولی جدا شد و مدیران باشگاه ایتالیایی لوکا یوویچ را به عنوان جانشین او در نظر گرفته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала