Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر بد برای بارسلونا و رئال مادرید؛ نیمار و امباپه درپاریس ماندنی شدند

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé et Neymar
Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در شرایط کنونی جدایی نیمار و امباپه از پی اس جی غیرممکن است و هر دو بازیکن فصل آینده پیراهن تیم پاریسی را به تن خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «اکیپ» فرانسه گزارش داده است که شرایط برای جدایی دو ستاره پاری‌سن‌جرمن مساعد نیست و نیمار و امباپه در فصل آینده نیز با پیراهن پی‌اس‌جی به میدان خواهند رفت. سران این باشگاه پاریسی مطمینن که دو ستاره خود را برای فصل آینده حفظ خواهد کرد. امباپه گزینه رویایی رئال مادرید است اما ناصر الخلیفی مدیر قطری این باشگاه اعلام کرده است که به هیچ وجه راضی به فروش او نخواهد شد.

ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان
نیازهای نیمار برای رسیدن به رونالدو و مسی

در همین حال، رسانه‌های کاتالونیایی در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد جدایی نیمار از پاری‌سن‌جرمن را مطرح کرده بودند اما در حال حاضر این بازیکن هیچ برنامه ای برای بازگشت به بارسا ندارد هر چند که قراردادش با این باشگها را تمدید نخواهد کرد. این بازیکن فقط در صورتی می‌تواند از این تیم شود که با پرداخت 180 میلیون یورو قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند.

 شیوع ویروس کرونا روی تصمیم های ورزشی و غیرورزشی باشگاه ها تاثیر مهمی گذاشته است. در حال حاضر حتی پیش بینی می شود که پایان مسابقات اروپایی به تیر یا مرداد موکول شود. طبیعتا این شرایطروی بازار نقل و انتقالات هم تاثیر می گذارد و شاید پاریسن ژرمن یکی از تیم هایی باشد که از این مسئله بیشترین سود را می برد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала