مرگ یک زوج آمریکایی با فاصله 6 دقیقه پس از ابتلا به کرونا

© Fotolia / Studio Mikeمرگ یک زوج آمریکایی با فاصله 6 دقیقه پس از ابتلا به کرونا
مرگ یک زوج آمریکایی با فاصله 6 دقیقه پس از ابتلا به کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زن و شوهر آمریکایی پس از سالها زندگی مشترک از اثر ابتلا به ویروس کرونا، در یک روز و با اختلاف زمانی فقط شش دقیقه جان باختند.

به گزارش اسپوتنیک، بادی بیکر، پسر این زوج آمریکایی در توییتر خود نوشت که مادر و پدر وی پس از 51 سال زندگی مشترک در پی ابتلا به کرونا با فاصله زمانی فقط 6 دقیقه جان باختند. 

به گفته این مرد، استوارت بیکر پدر 74 ساله، و آدریان بیکر مادر 72 ساله او، در تاریخ 29 مارچ با اختلاف 6 دقیقه درگذشتند.

 بیکر جونیور در گفتگو با ABC گفت: "والدین من دو انسان فوق العاده بودند که بر زندگی من و زندگی دیگران تأثیر گذاشتند آما، متاسفانه با اختلاف فقط 6 دقیقه هر دو را از دست دادیم."

 پیر مرد 104 سال از مرگ کرونا نجات یافت - اسپوتنیک افغانستان
پیر مرد 104 سال از مرگ کرونا نجات یافت

وی افزود که والدینش از سلامتی کاملی برخوردار بودند، اما ماه گذشته پزشک در آنها یک بیماری خفیف ریه تشخیص داد. بعداً وقتی حال آنها وخیم تر شد، به بیمارستان رفتند. پدر، که همچنین مبتلا به آسم بود، در بیمارستان بستری شد و مادرش به خانه فرستاده شد.

در نتیجه مشخص شد که بیکر به کرونا ویروس مبتلا شده است که به گفته پزشکان هیچ شانسی برای وی باقی نگذاشت. فرزندان شان این موضوع را از مادر پنهان نمودند؛ اما تصمیم گرفتند که برای احتیاط او را نیز بستری کنند. پس از 45 دقیقه پزشکان به خانواده این زن خبر دادند که او نیز مبتلا به COVID-19 است و هشدار دادند که آدریان نیز در وضعیت وخیمی قرار دارد.

بستگان زوج بیمار تصمیم گرفتند که آنها را از دستگاه های تنفس مصنوعی جدا کنند و به آنها اجازه دادند که بطور طبیعی بمیرند، اما از پرسنل بیمارستان خواسته شد که اجازه دهند زوج در یک اتاق باشند. 

تاکنون یک میلیون و 272 هزار و 115 نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و شمار جان باختگان این بیماری در سراسر جهان به 69 هزار و 374 نفر افزایش یافته است.

بر اساس جدیدترین آمارها، امروز 337 هزار و 72 نفر در آمریکا- که در صدر کشورهای گرفتار کرونا قرار دارد- به بیماری کرونا مبتلا شد

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала