نماینده مجلس نیویورک: مجبوریم قربانیان کرونا را در پارک ها دفن کنیم

© Sputnik / Tatiana Stolyarova /  مراجعه به بانک تصاویر نماینده مجلس نیویورک: مجبوریم قربانیان کرونا ویروس در پارک ها دفن کنیم
 نماینده مجلس نیویورک: مجبوریم قربانیان کرونا ویروس در پارک ها دفن کنیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نماینده مجلس نیویورک، می گوید قربانیان کرونا ویروس بطور موقت باید در پارک ها دفن می شوند.

به گزارش اسپوتنیک، مارک لوین، عضو تاثیرگذار قوه مقننه از مجلس نیویورک، گفت که قربانیان کروناویروس باید "بطور موقت" در پارک های شهر دفن شوند. بیل دو بلاسیو شهردار نیویورک  تأیید كرد كه این کار در شهر در صورت ضرورت ممكن است، اما از بحث در مورد مشخص کردن پارك خودداری كرد.

مارک لوین در توییتر نوشت: "به زودی ما «دفن موقت» را آغاز خواهیم کرد". احتمالاً «دفن موقت» با استفاده از پارک های نیویورک برای خاکسپاری انجام خواهد شد. وی نوشت بله، شما درست خوانده اید، در یک ترانشه، 10 تابوت در یک ردیف حفر خواهد شد."

پس از سخنان لوین غوغا در شبکه های اجتماعی برپا شد، اما وی در توضیح این مطلب  گفت که این فقط یک در مدت کوتا در نظر می باشد تا فرصتی یافت که شهر برای آن آماده شود".

لوین افزود: "اگر میزان مرگ میر کاهش یابد، گور های موقت لازم نخواهد بود."

ترامپ از احتمال افزایش قربانیان کرونا در امریکا خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ از احتمال افزایش قربانیان کرونا در امریکا خبر داد

قابل ذکر است در حال حاضر یک میلیون و 272 هزار و 115 نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و شمار جان باختگان این بیماری در سراسر جهان به 69 هزار و 374 نفر افزایش یافته است.

بر اساس جدیدترین آمارها، امروز 337 هزار و 72 نفر در آمریکا- که در صدر کشورهای گرفتار کرونا قرار دارد- به بیماری کرونا مبتلا شدند و شمار جان‌باختگان نیز به 9 هزار و 619 رسیده است.

 چین از ثبت 39 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد که تنها یک مورد آن مربوط به داخل چین است و بقیه از خارج از این کشور وارد شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала