Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال وقوع یک انتقال جنجالی در میلان

© REUTERS / STEFANO RELLANDINIایکاردی
ایکاردی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مالکان تیم میلان در حال بررسی شرایط جذب مائورو ایکاردی، مهاجم سابق اینترمیلان هستند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت»، باشگاه میلان تصمیم دارد در انتقالی جنجالی، مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی اینتر را به خدمت بگیرد. مائورو ایکاردی که هم‌اکنون در عضویت پاری‌سن‌جرمن، از باشگاه فرانسوی پیشنهاد دائمی کردن قراردادش را دریافت کرده که این اتفاق با 70 میلیون یورو رخ خواهد داد. با این حال باشگاه میلان تصمیم دارد با پرداخت 15 میلیون یورو بیشتر یک انتقال بزرگ را رقم بزند.

ایکاردی - اسپوتنیک افغانستان
تلاش یووه برای هم بازی کردن ایکاردی با رونالدو

گروه الیوت که مالکیت باشگاه میلان را بر عهده دارد در نظر دارد در راستای بازسازی تیم، مائورو ایکاردی را جذب کند. جذب ایکاردی برای روسونری هزینه گزافی در حدود 100 میلیون یورو را در بر خواهد داشت. ایکاردی هم‌اکنون به صورت قرضی در پاری‌سن‌جرمن حضور دارد و مالکیت کامل او در اختیار باشگها اینتر است اما او به احتمال زیاد در انتهای فصل از کشور فرانسه خارج می‌شود.

از سو هم وندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌‌های ایکاردی می‌خواهد که او به سری‌آ برگردد اما پیوستن به یوونتوس گزینه مورد نظرش نیست. با توجه به وضعیت مالی گروه الیوت که می‌خواهند در فصل نقل و انتقالات سرمایه گذاری زیادی انجام دهند این انتقال ممکن است رخ دهد زیرا لوچانو اسپالتی هم یکی از گزینه‌های نیمکت میلان برای فصل آینده است و در آن صورت احتمال حضور ایکاردی هم بیشتر می‌شود. این دو نفر سابقه همکاری موفقی در اینترمیلان داشته‌اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала